Sunday, December 21, 2014

Merry Fourth Sunday of Advent

I think I reach it, the first two gifts are in the house and the last being bought on Monday. Yesterday, I got the Christmas cards sent, so now I feel I am almost om top again.

Today's creative touches is a Christmas box card. I have for some time been wanting to try making one, so I did yesterday.
Dagens kreative indslag er et jule box card. Jeg har gennem længere tid haft lyst til at prøve at lave et, så det gjorde jeg i går.
I have used dies from Papertrey Ink. I do not know if you can sense that the white on the trees are glitter
Jeg har brugt dies fra Papertrey Ink.  Jeg ved ikke om man kan fornemme at det hvide på træerne er glimmer


Merry December Fourth Sunday of Advent
Glædelig fjerde søndag i advent

8 comments:

Annette / aka said...

Rigtig flot kassekort el hvad det lige er det hedder.
Jeg er ikke nået til det endnu....men det kommer.
God søndag til dig.

Ann Weiss said...

Flot box-kort :)

Lisa Rasmussen said...

Rigtig sødt kort. Jeg har efterhånden lavet nogle stykker af slagsen for der er så mange muligheder med dem ;O)))

Solveig said...

Flot kort - jeg har lavet nogle stykker af den slags, de er ret sjove at lave.
God adventssøndag

Mio said...

Dejligt kort, ser spændene ud : )
rigtig god 4 advent

Lone Thyme Ørnstrup said...

Rigtig sødt kort

Karina Beck said...

Lækker udgave af et boks kort!!!

morkaren said...

Spænende kort, som jeg også vil prøve i det nye år. knus morkaren.