Thursday, December 11, 2014

Merry December 11

Today I have the day off because I have to go to the hospital, where they will hopefully find out what is wrong with my toe, which has tease for over 1½ månede now. But I fear that they only say that there is something wrong and  arrange another visit in the new year
Idag har jeg tjenestefri fordi jeg skal på sygehuset, hvor de forhåbentlig kan finde ud af hvad der er galt med min tå, som har drille i over 1½ månede nu. Men jeg frygter at de bare konstatere at der er noget galt og giver min en ny tid i det nye år

today's creative touches are a few very simple Christmas card made for Picturing the world
dagens kreative indslag er et par meget simple julekort lavet for Picturing the world
Merry December 11
Glædelig 11 december

7 comments:

Maryann Laursen said...

Rigtig søde kort begge to, Og rigtig held og lykke på sygehusset, håber da godt nok, at de vil gøre noget, men er nok lidt bange for, at min erfaring siger mig, at du får ret desværre, men man kan jo nogle gange være heldig, og måske er det idag ikke?

Karina Beck said...

Det er flotte kort.
Håber, at de kan hjælpe dig i en fart på hospitalet.

nedergaard ( Lissy ) said...

Super flotte julekort
Håber det bedste for dig

Ha en god aften

Mio said...

Skønt kort : )

Håber de kan hjælpe dig, så du snart er frisk igen.

maria said...

Super super flotte kort :-)
Håber det hjælper det de gjorde på sygehuset :-)

Charlie said...

Kald du dem bare enkle - de er da superfine de kort. God bedring med tåen ven. =0)

kortmager said...

Søde kort. God bedring!