Saturday, December 13, 2014

Merry December 13th

My family was real sweet to enjoy on me yesterday when I was sorry I could not come to the Christmas party. My sweet daughter had susih home for lunch. My dear man-made rib roast for dinner.
I  limped around and got decorated up a bit for Christmas
Min familie var rigtige søde til at hygge om mig i går, da jeg var ked af jeg ikke kunne komme til julefrokost. Min søde datter havde susih med hjem til frokost. Min kære mand lavede ribbensteg  til middag. 
Jeg fik taget mig samme og humpede rundt og fik pyntet lidt op til jul

This  elf I have shown before, but he means a lot to me. He comes from the Tivoli Christmas market transp. From that time it had just started and no rides drove where it all was just about the Christmas.
Denne her nisse har jeg vist før, men han betyder meget for mig. Han stammer fra Tivolis julemarkede. Fra dengang det lige var startet og ingen forlystelser kørte, hvor det hele kun handlede om jul.
These snowmen also comes from Tivoli.
Snemændene stammer også fra Tivoli.

As a new thing this year I bought these glasses to create atmosphere
Som noget nyt i år har jeg købt disse glas til at skabe stemning

Merry December 13th
Glædelig 13 december

9 comments:

Dorthe said...

Sød nisse og charmerende snemænd.
Sådanne glas må kunne laves med Silhouetten også ;)
God weekend

kortmager said...

Sødt pynt du har fundet frem. Mums sushi - du bliver vidst forkælet...! God bedring.

Karina Beck said...

Godt du blev forkælet. Det er nogle søde juleting.

Annette / aka said...

Godt at høre at du bliver passet godt - og forkælet.
Søde nisser du har fundet frem.

Maryann Laursen said...

Ja dejligt at høre, at familien forkæler dig lidt, og sikke skønne juleting du har fundet frem her.
Rigtig god bedring med tåen, håber du snart er "på fode" igen.

Margit said...

Godt at høre at de "nurser" dig derhjemme... det manglede da også bare...
Og fint med nisser og snemænd..
Han er vel nok sød den ældre nisseherre fra Tivoli...
Det er sjovt med de ting der følger en i mange år...
God bedring - knus

Mio said...

Dejligt med forkælelse : ) skøn nisse og julepynt.
Rigtig god 13 dec

Ann Weiss said...

Skønt julepynt.
Dejligt at familien hyggede om dig når du nu ikke kunne komme afsted til julefrokost :)

rhh said...

Det er da kun rimeligt at du bliver forkælet, både at have ondt, og gå glip af en julefrokost !
Hyggeligt med nisser med historie og betydning