Wednesday, December 17, 2014

Merry December 17th

In these days I'm home because of the toe, I have had time to take a look at my Project Life. I am a couple of weeks behind, so it has been nice with a little extra time. This is what week 47 looks like

I de her dage hvor jeg er hjemme på grund af tåen, har jeg haft tid til at kigge lidt på mit Project Life. Jeg er et par uger bagud, så det har været rart med lidt ekstra tid. Sådan her kom uge 47 til at se ud
Merry December 17th
Glædelig 17 december

9 comments:

Lone Thyme Ørnstrup said...

Lækker side - specielt er jeg vild med din brug af kork bagved. Det ser super godt ud

kortmager said...

CDet ser superflot ud. meget variation og spændende materialer.

Margit said...

Ja... der er jo ikke noget der er skidt uden det er godt for noget andet =0)
Fin side... er stadig imponeret over alle jer der holder ud et helt år!!!
Fortsat god bedring.

Annette / aka said...

Dejlige billeder på flot side.
Egentlig træls at du sidder der, men fint at få noget PL fra hånden.
God dag.

Gitte said...

Flot side.

morkaren said...

Godt det ikke er din hånd du er syg i, når bare man kan sidde og hygge med noget papir, så er det ikke så slemt at være lænket til en stol. knus morkaren.

nedergaard ( Lissy ) said...

Super flot side med skønne billeder

God eftermiddag

Karina Beck said...

Flot PL side.

Mio said...

Dejlig Pl side du har lavet