Friday, December 19, 2014

Merry December 19th

My day job yesterday went really well considering the circumstances. My foot survived without too much pain, hurray for sandals
Min dag på jobbet i går gik faktisk godt omstændighederne taget i betragtning. Min fod overlevede uden for mange smerter, hurra for sandaler 

Today is a good day for at 14.00 hrs I have Christmas holidays in whole 2 weeks. I must include toyed with this month package that I received over the weekend. Yes there is a little more than my monthly package but you shall not become unemployed due to lack of scrap materials ;O)
I dag er en god dag for klokken 14.00 har jeg jule ferie i hele 2 uger. Jeg skal bl.a. leget med den her månedspakke, som jeg modtog i weekenden. Ja der er lidt mere end min månedspakke men man skal jo ikke blive arbejdsløs på grund af mangel på scrap materialer ;O)
Merry December 19th
Glædelig 19 december

6 comments:

Annette / aka said...

Jeg syntes nok det var en mega månedspakke.....Det ville da også være frygteligt, hvis du udgik for scrapsager i jul/nytår..... Haha. Så godt at du er klar.

kortmager said...

Uha, så er det bare at komme i gang med de skønne materialer! God ferie!!! Og godt, det går fremad med din tå...

Margit said...

Godt klaret... og snart GOD JULEFERIE...
MUMS... en lækker pakke der ligger og skriger på at blive anvendt...;o)
God fredag d. 19.

morkaren said...

Sikken en dejlig pakke med "legesager" i til mange timers fordybning. knus morkaren.

Mio said...

Rigtig god ferie : ) skøn pakke der lige kom hjem til dig, så har du en masse at hygge dig med : )

Lone Thyme Ørnstrup said...

Dejligt, at det gik godt med arbejdet, men endnu bedre, at du snart har ferie ;)
Sjovt, at du skriver det med at være arbejdsløs scrapper. Tror faktisk ikke, jeg nogensinde har hørt om nogen, der var løbet tør for materialer, så de intet kunne lave ;) men dejligt at have noget til juleferien