Tuesday, December 16, 2014

Merry December 16th

Hooray for Viaplay, glad I have it, for the time is long, when you can not do so much because of the foot. I have seen quite a few Christmas movies these days. All varieties of Christmas shopping is on standby until I again can have shoes on. Otherwise, I must go out in sandals and cozy socks ; O)
Hurra for Viaplay, godt jeg har det, for tiden er lang, når man ikke kan foretage sig så meget på grund af foden. Jeg får set en del julefilm i disse dage. Alt hvad der hedder julegave indkøb er sat på stand by indtil jeg igen kan have fodtøj på. Ellers må jeg afsted i sandaler og hyggestrømper ;O)

Today I want to show a card I made for Picturing the wolds blog on Saturday
I dag vil jeg vise et kort jeg lavet til Picturing the wolds blog i lørdags
Merry December 16th
Glædelig 16 december

9 comments:

kortmager said...

Meget elegant kort - hvad hedder den die? Jeg har godt nok set det flere gange på en blog og har også selv modtaet et kort lavet med den. Den er bare supersmuk.

Annette / aka said...

Jeg har også set den flotte die flere steder nu. Ligner den ikke en der bør indgå i min samling ? Det tror jeg da....
God dag foran TV.

Mio said...

Dejligt at du kan hygge lidt med noget godt fjernsyn. Julefilm er altid godt : )
Håber at din fod snart bliver bedre, ellers må du bestille julegaver over nettet ; )
Dejligt kort du har lavet
God bedring.

Maryann Laursen said...

Rigtig flot kort her. Håber snart du er helt på toppen igen med den fod, men godt der er så meget hyggeligt i TV lige nu så.

Signe Bendorff said...

Super lækkert kort... Håber snart at du er på banen igen ;)

nedergaard ( Lissy ) said...

Det er så smukt dit kort... og godt du har noget at fordrive tiden med :-))
God aften, Lissy

Lone Thyme Ørnstrup said...

Hold op et fantastisk kort, du har kreeret. Vil du ikke beskrive det, for jeg vil gerne vide noget om den die, du har brugt (tænker om det er Stampin Up), om baggrunden, om ... ja, det hele. SÅ FLOT

Pia said...

super sødt kort og lækker dies. Så må du shoppe julegaver på nettet så slipper du for at gå ud i menneskemylderet, der er maaaaange derude. God bedring

Karina Beck said...

Det er et flot kort med et smukt snefnug.
Så må du handle på nettet. Det bruger jeg meget.
God aften.