Tuesday, December 23, 2014

Merry December 23

Exactly 18 years ago, I saw the most quiet Christmas Eve. I was all alone while the rest of Denmark danced around the fine Christmas trees around the country. Christmas dinner was consumed in my bed. Actually, it was a very special experience and I was not alone, for beside my bed was the best before Christmas present I've ever gotten and exact Today she fills 18 years. Yes my dear daughter is officially an adult now. Big Congratulations my girl

For præcis 18 år siden jeg oplevede den mest stille juleaften. Jeg var helt alene mens resten af Danmark dansede rundt om de fine juletræer rundt omkring i landet. Julemiddagen var indtaget i min seng. Faktisk var det en meget speciel oplevelse og jeg var ikke helt alene, for ved siden af min seng lå den bedste før julegave jeg nogensinde har fået og præcis i dag fylder hun 18 år. Ja min kære datter bliver officelt voksen i dag. Stort Tillykke min pige

I made this box cards for her, standing and waiting for her to wake up
Jeg har lavet dette box kort til hende, som står og venter på hun vågner

Merry December 23
Glædelig 23 december

13 comments:

Annette / aka said...

STORT tillykke med din datter. Jeg synes næsten jeg kender hende....fra dine altid meget kærlige beskrivelser af hende her på bloggen. Og de mange fotos hun er med på.
Jeg håber, I alle får en rigtig dejlig dag sammen. Dit kort er bare super flot og elegant.
Knus.

Charlie said...

STORT til lykke til den unge dame - vi har jo selv et decemberbarn - dog ikke på en SÅ fin dato. Usandsynligt lækkert kort du har lavet til hende. Knus god dag og god jul.

Tina said...

Hvor er det bare et sejt kort! Tillykke med hende!

Sarah said...

Kæmpestort tillykke med datteren. Lækkert kort du har lavet til hende.

Lone Thyme Ørnstrup said...

Sikke en fantastisk julegave at få uanset hvor stille en juleaften, det så blev. Stort tillykke til jer begge.
Rigtig flot box/kort, du har lavet til din stjerne :)

rhh said...

Stort tillykke med hende, og et rigtig flot kort

Margit said...

STORT til lykke til din VOKSNE datter... ;o)
WAUWWWW... sikke et flot kort (også det andet box-kort...
Håber at du er ved at være ovenpå igen så du kan nyde julen.
Ønsker dig og din familie en god en af slagsen. ;O)

Ann Weiss said...

Stort tillykke med hende!
Lækkert bokskort du har fået lavet til hende! Håber hun får en fantastisk dag!

Lisa Rasmussen said...

Et kæmpe stort tillykke med din datter, håber I får en rigtig dejlig dag for det er jo stort at blive 18 år og "voksen". Jeg har selv en ung dame der ser frem til de 18 år i starten af februar og det snakkes der meget om.
Super lækkert box kort du har lavet med skønne detaljer. Rigtig glædelig jul ;O))

Mio said...

Kæmpe stort tillykke stort nå de bliver voksne : )

Super lækkert og flot kort du har lavet wow : )
Rigtig god 23 dec.

Gitte said...

Stort tillykke med hende. Smukt kort.

Signe Bendorff said...

Kæmpe tillykke med datteren. Utroligt som de pludselig bliver store ik ;)

Olivia said...

Tillykke med datteren og den store dag :-) Jeg må simpelthen sige, at du har reddet min dag...ja min nytårs aften ganske enkelt!! Jeg har lovet at komme med noget pynt til nytårsbordet, men har bare ikke fundet nogen idé, som jeg kunne lide!! Denne box er dog genial til at stå på hver tallerken med raketter og stjerner i!! Tusind tak for inspirationen, Lisette og rigtig godt nytår til dig ;-)