Wednesday, December 10, 2014

Merry December 10th

Then there are only 14 days to Christmas, which is the time however. For the first time in many years, I feel that I can not even keep up.
However, I have started the year gift tags. I have used stamps from Papertry Ink
Så er der kun 14 dage til jul, hvor bliver tiden dog af. For første gang i mange år, føler jeg at jeg slet ikke kan følge med. 
Jeg er dog gået igang med åretgavemærker. Jeg har brugt stempler fra Papertry Ink

Are you started with Christmas preparations?
Er du godt med i juleforberedelserne

Merry December 10th
Glædelig 10 december

11 comments:

kortmager said...

Nøj, hvor er de søde! Flotte stempler! Jo, jeg er egentligt godt med. Jeg bliver færdig her i løbet af ugen til at pynte til jul. Bagningen er kun en portion tilbage, som jeg håber, at nå i dag (dejen er lavet). Og så mangler jeg kun få gaver.

Annette / aka said...

Åh hvor er de søde.
Ja jeg er godt med, for vi har været asociale her pga min mands div infektioner. Afbud til alt ikke Henriette-relateret, og der er jeg selv afsted.
Ingen dekorationer, ingen julebag, kun lidt julepynt fremme. En virkelig discout jul. Og det er egentligt helt rart slet ikke at have travlt.

Maryann Laursen said...

Hvor er de smukke dine gavemærker.

Lone Thyme Ørnstrup said...

Wow, hvor er de søde
Jeg var forfærdelig bagefter indtil forleden .. nu tager jeg det mere stille og roligt, men det meste af det vigtigste er også klaret ;)

Karina Beck said...

Kanon flotte enkle kort.
Jeg elsker PTI´s stempler!

rhh said...

De er rigtig søde

Mio said...

Skønne til og fra kort du har lavet og lækre stempler fra PTI : )

maria said...

Hvor er de bare super søde :-)

Pia said...

synes også jeg er meget bagefter men vi når det jo nok. Super flotte gavemærker

NygaardSkødt said...

Hvor er de søde de to gavemærker.

Dorthe said...

Hvor er de fine begge to.