Sunday, December 14, 2014

Merry December 14th

So it was already 3 Sunday of Advent and today I got this wonderful packages from Anja from Picturing the world.
Så blev det allerede 3 søndag i advent og i dag fik jeg denne skønne pakker fra Anja fra Picturing the world.
Today I will try to take my bandage, I'm a little curious as to what lies underneath it. Do not think it looks pretty.
I dag vil jeg prøve at tage min forbinding af, jeg er lidt spændt på hvad der gemmer sig inden under den. Tror ikke det ser kønt ud.

Merry December 14th
Glædelig 14 december

8 comments:

Maryann Laursen said...

Det er da en rigtig lækker pakke at få, og rigtig brugbar til så mange ting.
Pas nu på med den tå, for den er bare sart i laaang tid, kan jeg godt love dig. Jeg fik ordnet begge på en gang for nogle år siden, og man skal lige give det god tid til at hele helt op, før man fjerner for meget fra dem, men det er jeg sikker på, du nok skal finde ud af hurtigt ha ha ha.
Rigtig god søndag og held og lykke med den tå.

kortmager said...

Uhhh, sikken nogle gode ting i den pakke! Og håber, det går fremad med din tå! God dag.

Solveig said...

Lækker gave - det er vist værd at overveje en kalender fra PTW næste år.
Held og lykke med forbindingen og især det der er indenunder
God søndag

Mio said...

lækker gave, du bliver forkælet *GG*
Håber at din tå, har det bedre end du frygter.
God bedring og god 3 advent

Karina Beck said...

Holde da op en lækker brugbar gave.

Annette / aka said...

Lækre gaver du igen har fået fra Anja.
Og måske skal du klistre stødpudeår på din tå. For jeg tror den bliver øm...og sårbar.
God søndag

Pia Larsen said...

Lækker gave med hele 2 WOS, mums! Og held og lykke med tåen. Har selv være uheldig engang og fik næsten kappet tåspidsen af. Jeps, det krævede en brækket tå og nogle sting for at holde tåspidsen på plads igen. Ikke sjovt!

Dorthe said...

Wink of Stellas er bare lækre - og stemplerne er fine.
Håber din fod har det meget bedre.