Wednesday, December 24, 2014

Merry Christmas

Then it was  December 24. The day when we celebrate Christmas here in little Denmark. We are going to celebrate Christmas with my sister and brother-in-law. It`s always cozy even though I do not think They eat really Christmas food. They eat  duck and roast pork, where I think it has to be have stuffed turkey.
Så blev det den 24 december ,dagen hvor vi fejre jul her i lille Danmark.  Vi skal fejre jul hos min svigerinder og svoger. det plejer at være hyggeligt selvom jeg jo ikke mener vi får rigtig jule mad. Hos dem spiser vi nemlig and og flæskesteg, hvor jeg jo er opvoksede med farseret kalkun.

I wish you all
Merry Christmas 

Jeg ønsker jer allesammen en rigtig
Glædelig Jul

10 comments:

Mio said...

Vi er helt enig i at det skal kalkun til : ) os mig er den bare ikke faseret. Jeg ville kunne bespise en mindre hær fnisss min vejer i år over 8 kg

Håber du og dine får en rigtig dejlig jul

Glædelig jul : )

morkaren said...

Du ønskes en dejlig jul med and og flæskesteg, vi får gås og flæskesteg, for mange år siden lavede jeg også kalkun med fars i, og hakkede valnødder i farsen,smagte godt. Knus morkaren.

Annette / aka said...

Rigtig glædelig jul til dig og din familie.
Godt du kan komme i byen og få rigtig julemad: And. (Evt suppleret med flæskesteg, hvis man er mange, og kun hvis man er virkeligt mange står den på farseret kalkun)
Tak for endnu en omgang hyggelig juleblogging.

Knus fra Annette.

Margit said...

Rigtig glædelig jul til dig og din familie.
Knus

nedergaard ( Lissy ) said...

Også en rigtig glædelig jul til dig og din familie
Hilsen Lissy

Lone Thyme Ørnstrup said...

Hvor sjovt så forskellige vores traditioner er. Jeg er selv vokset op med and, så det er den helt rigtige julemenu ... vistnok suppleret med lidt flæskesteg, hvis vi var mange og værtinden ville være sikker på, der var nok mad til alle ;)
Tusind tak for alle dine kommentarer på min blog her igennem december - de har virkelig bragt glæde hos mig <3

Sarah said...

Rigtig god og glædelig jul. Det har været hyggeligt at følge bloggeriet her i december.

rhh said...

Glædelig jul, håber din fod har det godt nok til en tur om træet

kortmager said...

Glædelig jul - selvom der er ikke kalkun på tallerkenen! Hyg jer - har du sko på???

Gitte said...

Glædelig jul og godt nytår