Wednesday, December 31, 2014

Happy New Year

So another year went by. A year which offered me many challenges, both medically and job- related issues. My foot was operated without much success, on the other hand, I had the pleasure with inflammation of the toe, which resulted in the nail was removed. My workplace for 7 years was closed, luckily I got a new job that I am very happy for.
My blog was neglected in a half a years, I was not doing all the cards and layouts I wanted, but I`m total up to date with my Project Life. See for yourself.
Så gik endnu et år. Et år som bød mig på mange udfordringer både helbredsmæssigt og jobmæssigt. Min foden blev opereret uden nogen videre succes, derimod fik jeg fornøjelse med betændelse i tåen, som resulteret i at neglen blev fjernet. Min arbejdsplads gennem 7 år blev lukkede, heldigvis fik jeg et nyt job, som jeg er meget glad for.
Min blog blev forsømt i et halvt år, jeg fik ikke lavede alle de kort og layouts jeg gerne ville, tilgengæld er jeg total up to date med mit Project Life. Se selv.

Speaking of Project Life, so I continue again next year. I love quite simply the kind of scrapbooking. I wears some changes. For I have bought this album, which is in letter size.
apropo Project Life, så fortsætter jeg igen næste år. jeg elsker simpelhen den form for scrapbooking. Jeg fortager dog visse ændringer. Jeg har nemlig købt dette album, som er i lettersize.
And there was pockets, which is fine for Project Life. I continue to do it on a weekly basis, but I don`t take it so closely if every week fill one or two pages. Perhaps also for the first time I will be sneaking some handwriting in the album.
Og der var sørme lommer med, som passer fint til Project Life. Jeg forsætter med at lave det på ugebasis, men om hver uge fylder en side eller to sider, det tager jeg ikke så nøje. Måske der også for første gang sniger sig lidt håndskrift ind i albummet.

Now the only thing left to say
så der vist kun tilbage at sige 

Happy New Year
 Godt Nytår

6 comments:

Tina said...

Godt nytår! Jeg synes det er totalt sejt, at du er med i PL-projekter!

Maryann Laursen said...

Rigtig godt nytår til og dine også.

nedergaard ( Lissy ) said...

Også et rigtigt godt nytår til dig og dine

Flotte sider du viser igen

Hilsen lissy

Gitte said...

Rigtig godt Nytår til dig og dine.

kortmager said...

Det er da godt gået, at du er helt med med dit PL.! Flotte sider du viser. Godt nytår til dig!

CoryHales said...

Happy new year, too!