Saturday, December 06, 2014

Merry December 6th

Hooray for that you can plan its blog post, because today is the day for the big party and I don`t have time to be here.
When you are reading this, hopefully the dessert and the starter  are made and I'm probably going to chop salad and vegetables.
Hurra for at man kan planlægge sine blogindlæg, for i dag er jo dagen ,for den store fest og jeg har slet ike tid til at være her.
Når i læser det her, er desserten og forretten forhåbentlig lavet og jeg er sikkert i gang med at snitte salat og grøntsager.

But you will not be cheated for a little creativity. Today is just a page in my Project Life. I am almost completely updated, week 47 and week 48 lie on my table and is almost finished.
Men i skal da ikke snydes for lidt kreativitet. I dag får i lige en side i mit Project Life. Jeg er næsten helt opdateret, uge 47 og uge 48 ligge på mit bord og er næsten færdigt.
Merry December 6th
Glædelig 6 december

5 comments:

Annette / aka said...

Tillykke med datteren. Jeg håber I får en dejlig dag og nyder festen - og den gode hjemmelavede mad.
Knus.

Margit said...

Godt planlagt. Det mulighed er jeg også rigtig glad for =0)
Nyd nu dagen... og hav en rigtig dejlig fest...
knus

rhh said...

Jeg håber I har en rigtig hyggelig aften og datteren bliver fejret på behørig vis
Dine PL sider ser rigtig godt

maria said...

Super super lækker PL side :-) håber i får en rigtig god fest 👍

Lone Thyme Ørnstrup said...

Er vild med din PL-stil. Den er flot og "enkel" - lige til min smag :)