Saturday, December 21, 2013

21 December

I must admit that I am somewhat tired from the day yesterday, but Signe had a nice birthday and that's the main thing. In fact I am so tired that I have left it to the father and daughter to find and buy the Christmas tree this year, so I'm very excited about how it looks.
Jeg må indrømme, at jeg er noget træt ovenpå dagen i går, men Signe havde en hyggelig fødselsdag og det er det vigtigste. Jeg er faktisk så træt ,at jeg har overladt det til far og datter at finde og købe juletræet i år, så jeg er meget spændt på hvordan det ser ud. 

Anette has of course given me a photo challenge in my advent calendar and that is to take a picture of my favorite decoration. Now I do not have so many decorations so it must be this simple setup. Just love the pink Christmas balls.
Anette har jo givet mig en fotoudfordring i min adventskalender og det er at tage et billede af min ynglings dekoration. Nu har jeg ikke så mange dekorationer så det må blive denne simple opsætning. Elsker bare de pinke kugler.
Would you seen a creative touch today, so I blogger Christmas cards here
Vil du set et kreativt indslag i dag, så blogger jeg julekort her

Thanks for stopping by
Tak fordi du kiggede forbi.

10 comments:

nedergaard ( Lissy ) said...

Smukt og enkelt

God jul til dig og dine

Maryann Laursen said...

Ja en rigtig smuk og enkel dekoration i søde farver.

Linda said...

Wauh de er flotte dine pink kugler

Mio said...

De er også flotte dine kugler : )
Håber de fandt det flotteste træ.

Annette / aka said...

Selvfølgelig er du træt ovenpå fødselsdagen.....det er en mor vel altid, ikke ?
Smuk dekoration. Jeg har brugt det samme på et Pillivuit (staves ????) lagkagefad - og så et lys i midten.
Vi skal jo passe på ikke at overanstrenge os....

rhh said...

En sød og enkle dekoration, nogen gange skal der bare ikke så meget til.
Og mon ikke det går fint med at sende far og datter afsted alene efter juletræ, det gjorde jeg sidste år og det gik faktisk helt fint :o)

Dortesjs said...

Ønsker dig og din familien en rigtig dejlig jul samt et godt nytår
med tak for alle dine søde kommentarer på min blog.

kærligst
Dorte - Fasters korthus

Mutte said...

Hvor er det smukt med glaskugler i disse fantastiske farver.

Signe Bendorff said...

Smukke smukke pink kugler....

kortmager said...

Smukt og enkelt!