Wednesday, December 11, 2013

11 December

Today I will show week 44 of my Project Life. If you are wondering where Week 43 was of it can be seen here.
I dag vil jeg vise uge 44 i mit Project Life. hvis du undre dig over hvor uge 43 blev af så kan den ses her.
I have used a mix of pattern paper and my Midnight core kit. Probably the core kit which I am happiest with and find extremely useful.
Jeg har brugt et mix af mønsterpapir og mit Midnight core kit. Nok det core kit som jeg er gladest for og finder yderst anvendeligt.
Thanks for stopping by.
Tak fordi du kiggede forbi

10 comments:

Unknown said...

Det er så flot de PL. følger det med interesse.
God dag til dig. :0)

calmlund said...

Enormt flotte sider.

Annette said...

Super skøn uge. Ja, jeg elsker også Midnight edition core kittet.

Gitte said...

Flotte og harmoniske sider

Mio said...

Skønne sider i din PL
Rigtig god 11 dec

rhh said...

Nogle rigtig gode farver du har brugt sammen

Pia said...

super flotte sider men jeg ville få stress af konstant at være bagud , derfor laver jeg ikke PL men beundre dig at du for 2. år er ved at nå i mål

maria said...

Super skønne sider dupningen har lavet. Det kit står øverst på min ønske seddel :-)

nedergaard ( Lissy ) said...

Som vanligt super skønne sider

God weekend

Netti said...

Smuk smuk sider du har lavet. Jeg forstår godt at du er glad for den serie for den er da også lækker :)