Saturday, December 22, 2012

December 22th

We were celebrating the birthday of Signe with the family yesterday. She lid on the couch in the living room and we sat in the kitchen. Her cousins ​​were so sweet that they sat with her ​​and talked, even though she is barely able to talk.
She is very hard hit. The bit she got drunk yesterday she threw up again, she can not eat nor talk because it hurts. We got answers to her liver yesterday and they are affected, so no celebration on 29th The party  she  has been looking forward to for months. It's damn shame.
 Christmas and the holiday season  has taken a somewhat different twist in this house this year. Tomorrow she has birthday, we normally tend to be in Tivoli and finish by eating at her favorite resturant. Christmas evening we are going to my in-laws if she can. New Year we should celebrated in Sweden with my parents and that agreement, we perhaps have to change too, so they come here instead.
Vi fik fejret fødselsdag for Signe med familien i går. Hun låg på sofaen i stuen og vi sad i køkkenet. Hendes fætter og kusine var så søde at de sad hos hende og snakkede, selvom hun næsten ikke er i stand til at snakke. 
Hun er meget hårdt ramt. Den smule hun fik drukket i går kastede hun op igen, hun kan ikke spise og heller ikke snakke fordi det gør ondt. Vi fik svar på hendes levertal i går og de er påvirket ,så ingen fest d. 29. Den fest har hun set frem til i måneder. Det er sgu ærgeligt.
Man må sige julen og juleferien i år har taget en noget anden drejning her i huset. I morgen hvor hun har fødselsdag, plejer vi at være i Tivoli og slutte af med at spise på hende favorit resturant. Jule aften skal vi til mine svigerforældre, hvis hun kan. Nytår skulle fejres i Sverige med mine forældre og den aftale laver vi måske om, så de kommer her i stedet.

Yes there is enough to think about and do, so there has not been something creativity  yesterday. I have nothing to show for my creative post today.Well that should be my creative chaos on my desk.
Ja der er nok at tænke på og gøre, så kreativitet har der ikke været noget af i går. Jeg har intet at vise til mit kreative indlæg i dag. Det skulle da lige være mit kreative kaos på mit bord.
Thanks for stopping by.
Tak fordi du kiggede forbi.

14 comments:

Gitte said...

Århh hvor er det ærgeligt for hende. Jeg håber at i trods alt får en god jul. Rigtig god bedring til hende.

Eva (Fister) said...

Stakkels Signe :(

Pialine said...

Rigtig god bedring med Signe, håber at hun når at komme til kræfter til al jule og nytårs festivas´en. Jeg håber I trods alt får en god Jul. Synes nu dit bord ligner mit til forveksling ;)
Knus

Karina Beck said...

Hvor er det synd for Signe! Håber at i får en god jul trods alt!!
Min søster havde det også da hun var teenager og var indlagt på hospitalet. Jeg kan godt huske at hun havde det virkeligt skidt!
Rigtig god bedring med hende.

Mio said...

Hvor er det altså bare synd for hende øv øv jeg håber det bliver bare lidt bedre så julen bliver ok : ) i må have til gode at komme i Tivoli, og festen må bare udskydes, men hvor er det brand ærgerlig.
Det ser ud som hjemme hos mig når jeg er igang : ) kreativ karos, nu er det pakket væk, jeg scrapper jo i stuen.
Rigtig god bedring med hende

lissy-hanne said...

Det ser skønt ud på dit bord, det ser hjemmeligt ud.
GLÆDELIG JUL

calmlund said...

Åhh hvor er det dog synd for Signe - men tillykke med hende.
Håber hun snart kommer ovenpå.

Rafns hjørne said...

Sikke da en trist start på fødselsdag og jul I har fået i år - håber det snart bedrer sig.
Dit arbejdsbord ligner jo mit til en forveksling ;)

Annette / aka said...

Hvor er det bare dumt - synd for Signe - ærgerligt osv....
Men sygdom er jo hvermands Herre siges det, og I kan jo ikke lave om på det. Så jeg håber, I får det bedste ud af det hele...og så bliver det jo en jul I vil huske og snakke om i fremtiden....Hvis vi lige skal finde de positive vinkler. Og det skal vi jo...

God bedring til Signe - og god dag til dig.

morkaren said...

Hvor er det dog trist med Signe, jeg håber hun snart har det så godt at hun kan tale og smage på den gode julemad, Lisette tak for de gode råd til min nye die, jeg har nu brugt en tons papir/karton og timer, og ikke fået en eneste ud af den endnu, Max nægter at forstyre den travle slagter for at købe "slagterpapir" på denne side af jul, men det der "shim" er det noget man køber separat, og hvor? vil du ønske Signe god bedring og stort juleknus til dig fra morkaren.

morkaren said...

Åe nej jeg glemte helt at skrive dit arbejdsbord ser da fint ud, kun halv så meget rod som på mit. knus.

Dorthe said...

Sikke da en omgang lige her til jul og fødselsdag - det er da så surt.
Rigtig god bedring til datteren og Glædelig Jul

Gitte said...

Rigtig god bedring med Signe, håber hun snart kommer til hægterne igen. Et stort tillykke med hende imorgen.

Rigtig glædelig jul til dig og din familie. :)

Netti said...

Stakkels stakkels Signe :´( Hils hende endelig mange gange fra mig. Jeg håber at hun snart får det bedre.

Og hvor er jeg glad for at mit bord ikke er det eneste der roder helt enormt :)

Fortsat god weekend :)