Saturday, December 15, 2012

December 15th

Today is a very quickly post, because I'm on the way out the door. I must have bought the last presents and the post office with this year's Christmas post.
I dag bliver det meget hurtigt indlæg, for jeg er på vej ud af døren. Jeg skal have købt de sidste julegaver og på posthuset med årets julepost.

Although I'm busy you shall not be cheated of today's creative posts, which is a gift tag. I have used stamps from Hero Arts and a die from Memory Box.
Selvom jeg har travlt skal i ikke snydes for dagens kreative indlæg ,som er et gavemærke. Jeg har brugt stempler fra hero Arts og en die fra Memory box.

Thanks for stopping by.
Tak fordi du kiggede forbi.

12 comments:

Pia said...

wauw så flot gavetag, den dies har jeg også,så smukke farver sammen
Også god dag til dig

EttenA said...

Enkelt - men super flot!

Rafns hjørne said...

Det er et superflot gavetag - den baggrundsstempel er lige kommet på ønskelisten ;)
Fortsat god weekend.

Charlie said...

Hej du - fald nu ikke når du suser ud af døren. TAK for tanken - rart at vide man har andre hjælpere at trække på når en af de faste tillader sig at være optaget =0). Den snekugle er også en af mine favoritter. Knus og hils

morkaren said...

Det kan da godt være du kalder det et hurtigt indlæg, men det har vist ikke været så hurtigt at lave, flot. juleknus morkaren.

Eva (Fister) said...

Rigtig flot tag - lækker die.

Mio said...

Lækkert tag : ) og den die er da vildt skøn.
Rigtig god aften her d. 15 dec

Annette / aka said...

Superflot tag, og de dies med kuglerne er da bare så smukke....

god lørdag - håber du nåede det hele.

Jean said...

Hvor er det bare smukt...

Håber du havde en dejlig juleindkøbs tur :)

Rigtig god aften...

maria said...

super lækker tags, jeg er vild ned farverne og de julekugler.
håber du har nået alle julegaverne :0)

Netti said...

Jeg glæder mig til at modtage min julegave..det er nok den jeg glæder mig allermest til :)
Supersød tag du har lavet :)
Fortsat god weekend :)

Linda said...

Super lækkert tag.
Og sikke nogle skønne kort du har lavet...dem fra 13/12 er så lækre:-)
Rigtig god søndag