Tuesday, June 16, 2009

Winner of my RAK

The winner of my RAK is found. This is my sweet daughter who has been happiness goddess

Så er vinderen af min RAK fundet. Det er min søde datter som har været lykkens gudinde
The images were taken with my spare camera, so they are unfortunately not the best but the winner was ........

Billederne er taget med mit reserve kamera,så de er desværre ikke de bedste........men vinderen blev.................






Heidi ( fru Nielsen)
Tillykke til dig ,så hvis du lige mailer mig din adresse på madsen.lisette ( @) yahoo.com ( fjern parrenterserne) så sender jeg den med posten.
Thank you for all your sweet comment I really appreciate them very much.
Tak til for alle jeres søde kommentar, jeg værdsætter dem virkelig rigtig meget.

6 comments:

Karina Beck said...

Aiii ; ) : )
TILLYKKE Heidi ; )

Else Slipsager Petersen said...

psst. Heidi og Fru N er to forskellige scrappere.

men tillykke til Heidi

Heidi said...

Jubiiiiiiiiiiii hvor skøn en nyhed - jeg mailer straks til dig ;o)

Margit said...

Wauuwww...
TIL LYKKE, Heidi...

Netti said...

Tillykke til Heidi :)

Gitte said...

Tillykke Heidi med den lækre blogcandy