Sunday, June 14, 2009

More cards

A colleague has ordering some cards, some of them had to be for men. A very difficult task, I think because I have never made cards for men other than my own ; O) After a long thinking break I created these two, which was inspired by Tim Holtz

En kollega har bestil nogle kort, hvoraf nogen af dem skulle være til mænd. En rigtig svær opgave synes jeg, da jeg aldrig har lavet kort til mænd andet end min egen ;O) Efter en lang tænkepause fandt jeg på at lave disse to, som er inspireret af Tim Holtz
This card is inspired by Jennifer McGuire

Dette kort er inspireret af Jennifer McGuire
This is a lauout I made for the challenge over at 1-2-3- scrap

Mit layout til lag på lag udfordringen som lige nu køre over på 1-2-3- scrap
og så et lille reklameindslag.... Jeg har meldt mig til Scrap'n'dream - har du? .....du kan læse mere her. Jeg tror det bliver fantastisk!
Thanks for stopping by.
Tak fordi du kiggede forbi.

13 comments:

Anonymous said...

Der er igen rigtige flotte
BAR

Pia said...

igen flot layout med mange detaljer og rigtig flotte kort du har lavet

Helle Sahl said...

Arrrgh.. nej, vil gerne til scrap n dream. Jeg må vente til vente til næste gang, men det svier. Håber i andre hygger jer dobbelt.

Super flotte kort. Jeg er specielt vild med kortene til mænd. Fedt fugle stempel.

Connie said...

Kanon fede kort. Dine løsning på mandkort er bare for lækker. Lækkert layout.

Vi ses til Scrap`n´dream. :O)

Pialine said...

Superflotte kort - gode farver og skøn sammensætning. Lækkert LO - lækker opsat - det må jeg huske når engang jeg skal lave et LO med mange billeder ;o)
Knuzzer
Pialine

Paula J Atkinson said...

More gorgeous creations. I love those Tim Holtz inspired cards.

Anne Bente said...

lækre kort du har lavet, og et supert lo også.

Netti said...

Sikke enormt flotte kort du har lavet. De er virkelig lækre.
Supersødt layout du har lavet og ja det er sjovt at vi har scrappet det samme emne unde at have talt om det.

Eva (Fister) said...

Flotte ting du har lavet. Og især de to første er da fuldstændig fantastiske!

Anneke said...

all your layouts are very beautiful with gorgeous embelishments

Betina Olesen said...

Rigtige søde og flotte kort, især dem til "Mænd" er da for lækre...

Skønt LO, er så vild med de der lag på lag, det gør du bare altid så flot.

hygge fra Betina

BellaMio said...

Super skønt LO, det er sådan nogle herlige farver!! Og dejlige kort!!

Charlotte Ravn said...

Wow nogle lækre kort Lisette. Super flotte detaljer på dine TH inspirerede kort. Og som altid et super flot LO!