Monday, June 01, 2009

Playing with distress ink

Last Friday after work I went over to my parents in Sweden. We went to the cinema and then Engle and demons. I can not remember when I last or whether I have ever been to the cinema with both my parents. It was a really good movie.
Saturday drove my mother and I out to Scraproom where they just had got stamps from Tim Holtz. It was an expensive affair; o)

I fredags tog jeg efter arbejde over til mine forældre i sverige. Vi gik i biografen og så Engle og demoner. Jeg kan slet ikke huske, hvornår jeg sidst eller om jeg nogensinde har har været i biografen med begge mine forældre. Det var en rigtig god film.Lørdag hentede min mor og jeg bilen og så kørte vi ud til Scraproom, hvor de lige havde fået stempler fra Tim Holtz hjem. Så det blev en dyr affære ;o)

I bought these stamps
Jeg købte de her stempler.

At my parents place we so different videos by Tim Holtz and Jennifer Macguier. Then went we started to play our new stamps,with distress ink, water and embossing powder.

Hjemme hos mine forældre gik vi på Internette og så forskellige videoer af Tim Holtz og Jennifer McGuier. Bagefter gik vi ellers i gang med at lege med vores nye stempler, distress ink, vand og embossing pulver.

These two were made with inspiration from Tim Holtz. I used used stamps, distress ink mixed with water and ink bleending tool.
Disse to er lavet med kraftig inspiration fra Tim Holtz. Jeg har brugt stempler, distress ink blandet med vand og ink bleending tool.
I used stamp, distress ink mixed with water and embossing puff powder from Ranger to make this tag.
Til dette tag har jeg brugt et stempel , distress ink blandet med vand og embossing puff pulver fra Ranger

This card was inspired by a card I saw at Jennifer McGuire blog. I have used distress ink mixed with water, embossing powders, stamps from Hero Arts. The flowers were originally white and was stained with glimmermist.
Dette kort er inspiret af et kort jeg så på Jennifer McGuires blog. Jeg har brugt distress ink blandet med vand, embossing pulver, stempler fra Hero arts. Blomsterne var oprindelige hvide og er blevet farvet med glimmermist.

Finally, I just want to show a layout I made for a telephone game challenge over at Scrapsisters.
Here we got mail a layout wich we hadto lift, then the layout should be mailed to the next participant, who then lifted the new layout etc. A really fun challenge.

Til sidst vil jeg lige vise et layout jeg lavet til en telephone game challenge ovre hos Scrapsisters. Her fik man mailet et layout man skulle lifte, bagefter skulle layoutet mailes til næste deltager ,som så liftede mit layout o.s.v. En rigtig sjov udfordring

I hope you have had a good Whitsuntide and thanks for stopping by.
Jeg håber I alle har haft en god pinse og tak fordi I kiggede forbi.

14 comments:

Karina Beck said...

For pokker da en masse lækkert a la Tim Holtz, du har lavet. Jeg er også vild med hans demoer og de andre vidoer du henviser til. Men jeg forelsker mig ofte i noget og så bliver det ved det. Du får det også ført ud i livet... Super lækre stempler ( misundelig! ); )

Jette / ma11edina said...

Wow....det er da nogle helt fantastiske stempler du har købt. Og de ting du har lavet er jo rene kunstværker!! Det er virkelig flot....du har bare en ørn, til at få prøvet det nye af, som Karina også skriver!! Super flot!!

Linda said...

Hvor er det da nogle fede stempler du har fået købt. Det lyde som i har haft en kanon pinse, hvor dejligt.
Nogle rigtig flotte ting du har fået lavet. Forsat god 2. pinsedag til dig.

Anonymous said...

Ja, det ser rigtigt godt ud. Dit kort er blevet rigtigt flot.
BAR

Pialine said...

flotte stempler du har købt og wow nogle fantastiske kreationer du har lavet med Tim Holtz stemplerne - du er bare go` :o)

Knuzzer
Pialine

Anne Bente said...

wawwwwww du milde så flot det er det du har lavet der.

Gitte said...

Hold da op hvor er de stempler lækre for ikke at tale om det I har lavet med stempleren. Hvor ser det godt ud.Du er bare så kreativ.Enig med Karina hos mig bliver det også ofte ved tanken. Jeg tror nu alligevel at jeg lige må kigge forbi hans blog.:)
Super lækkert LO. Ingen jeg er vild med dine detaljer.

Netti said...

Hvor ser det da vildt godt ud. Du er da gået helt amok med stempler og vand og ink..Det er træstempel er da for feeed!!
Dit layout er virkelig sødt, men hvordan fanden får du de bogstaver til at sidde SÅ lige...det er mine hadebogstaver numero uno...aka jeg kan ikke finde ud af det.

Betina Olesen said...

Ajjjjj nogle lækre stempler... de er så lækre, mums siger jeg bare...
Fede tags du har lavet, der har rigtig været gang i den ;-9

Skønt LO du har fået dig liftet frem til,og er da helt pjattet med din journaling-tag...

Hygge fra Betina

Pia said...

super lækre Tim Holtz ting, er vild med de teknikker og de clear stamps må også gerne komme hjem til mig

Connie said...

Waow, nogle lækker stemlper og hvilke lækker expermenter du har fået lavet. Er især vildmed tag med puff embossing. Det skal jeg vist have fingerne i.

Connie said...

Waow, nogle lækker stemlper og hvilke lækker expermenter du har fået lavet. Er især vildmed tag med puff embossing. Det skal jeg vist have fingerne i.

Eva (Fister) said...

Øj øj øj nogle lækre stempler og ting du har fået lavet. Er især helt vild med de første tags i røde og blå farver.

Rikke said...

hvor er det fedt med de distressing teknikker du har brugt, smid lige noget af talentet over tilmig :)