Tuesday, June 02, 2009

Sukkersött udfordring 42

I have chosen to participate in a challenge over at Sukkesött. Challenge 42 was to create a map where you are using at least 5 different stamps and here is mytake on it

Jeg har for første gang valgt at deltage i en udfordring over på Sukkesöttt.
Udfordring 42 var at lave et kort, hvor man bruger mindst 5 forskellige stempler og her er mit bud.
Backside
BagsidenThe stamps I have used, in addition, I also used a background stamp from heor arts (not on picture)
Stemplerne jeg har brugt, derudover har jeg brugt et baggrunds stempel fra Heor Arts ( er ikke på billedet)
Now, I soon had 10,000 visitors since August last year, so I have collected a little RAK, as thanks for all your sweet comments.
All you have to do to participate in the draw on that rak is to link this post to your blog and write a comment in this post before june 16th.

Da jeg snart har haft 10000 besøgende siden august sidste år, så derfor har jeg samlet en lille RAK,som tak for alle jeres søde kommentar.
Alt hvad du skal gøre for at deltage i lodtrækningen om denne rak, er at linke dette indlæg til din blog og skrive en kommentar i dette indlæg inden d. 16 juni.
Thanks for stopping by.
Tak fordi du kiggede forbi.

40 comments:

Netti said...

Det er et virkelig flot kort du har lavet. Jeg er så vild med stemplerne og det der træstempel ser bare så god ud!

Pia said...

Et rigtig flot kort du har lavet, lækre stempler og farver

Else Slipsager Petersen said...

super flot kort med flotte stempler. Er vild med den slags stempler.

Anonymous said...

Wow, hvor er det bare et flot kort.
Jeg har desværre ingen blog, men jeg fortæller alle mine venner om din RAK ;o) KH 10na

Paula J Atkinson said...

Absolutely gorgeous!!! Great colour choices.

abc - http://abc.scrapcorner.dk/ said...

Sikke et flot kort du har lavet, helt utrolig hvad der kan laves med stempler.....

Og sikke da en lækker RAK du har sammensat, den må gerne lande her hos mig...

Karina Beck said...

Lækkert kort og RAK, jeg går straks ind og linker ; ) God weekend.

Anne Bente said...

total flot kort du har lavet wawww

Vibeke said...

Så nydelig dette kortet var!!! Skikkelig lekkert:)

God helg:)

Charlotte said...

Sikke et lækkert kort! Flot brug af de forskellige stempler! De der nåle med bladene på er så søde, jeg har netop modtaget nogen magen til i min månedspakke fra The Nook! :-)
Lææææækker blog candy du stiller på højkant! Jeg linker til dig med billede. Og tillykke med det flotte besøgstal på din blog.
God weekend til dig.

Sarah said...

Super fint kort - knapperne er bare fantastiske...

Tillykke med de mange besøgende - det er altid en fornøjelse at kigge forbi!

Helle Sahl said...

Super fedt kort. Jeg er vild med effekten på knapperne og baggrundstemplet, er så lækkert det hurtigt kan blive til at nyt behov. Flotte effekter sammen.

Heidi said...

Rigtig flot kort og så mange flotte ting du laver. Jeg vil sgtraks lavet et link på min blog til dig ;o)

Anne Bente said...

Så har jeg fået din candy lagt til på min side :)

Margit said...

MUMS... en lækker RAK... :o)

Og et super flot kort. Jeg er vild med farverne... der er lidt romantik over det, ikk'?

Linker til dig...

BellaMio said...

Flot kort du har fået lavet.., smukke stempler!! Tillykke med alle de besøgende, du har også en skøn blog!! Der er lagt et link hos mig!!

Anonymous said...

Dejligt kort og...RAK
Vil straks gå til min blog og linke.

Linda said...

Sikke flot kort du har lavet. Fede stempler, og lækker farver. Din RAK er så flot og jeg vil straks lave et link på min blog. Tillykke med de mange besøgende.

maria said...

Super lækker kort, vild med alle de slags stempler du har brugt.

tillykke med det stor besøgsantal

Lina said...

Nøj for en lækker RAK. Og stort tillykke med besøgsantallet. Det kommer nu ikke rigtigt bag på mig, for din blog er altid så super inspirerende.

Lone said...

Super flot kort og lækre stempler. Tillykke med de mange besøg på din blog.

Mette said...

sikke da en lækker RAK, den må da gerne flytte hjem til mig.
Lækre kort du har lavet.

Linda said...

Super flot kort du har lavet, dejlige farver

UlrikaT said...

Gratulerer med masse besøk!
Flott kort du har laget!
Jag har linkat i min blogg om din bloggcany! :)

Mia said...

Hej med dig..
Det er nogle virkelig flotte ting du får dig lavet..
og sikke en lækker log candy.. ( håber jeg vinder*smiler* )

Jeg lægger et link på min blog.

Fortsat dejlig dag
Mia aka. Scrap-musen

camilla said...

lucky me maby

fie & Co said...

Uhm, nogle lækre stempler og et super flot kort du har lavet;0)

STORT tillykke med besøgs tallet på bloggen, det er altid en fornøjelse at kigge forbi...
Og den blog candy, den er da for lækker! Den må absolut gerne bo hjemme ved mig;0)

Annette said...

Super lækker RAK, som da ville være dejlig at vinde. Har også lavet et link fra min blog.

Sabina Bjerre said...

Vildt flot kort. Og tillykke med de snart 10.000!

Nikolette said...

Smukt kort og uhm lækker RAK.. der linkes :-)

Brit said...

Super elegant kort...
Man bliver altid så inspireret at kigge på din blog....
Tillykke med de 10.000 besøgende...

Skynder mig at sætte et link på min blog, så man kan være med i din RAK

Brit said...

Glemte helt at hvis fedteri hjælper, så husk lige hvem der oprettede din fangruppe på Facebook.... blik blik blik....

Mit store idol.... griner

Ditte said...

Lækre ting du laver, super flotte stempler du har fået dig.
Håber at candyen lander hos mig

Zolotce said...

RAK so nice. I want it :)

zandra said...

lækker lækker kort du har fået lavet:)
knuz zandra

Gitte said...

Ih nogle skønne kort du har lavet. Vild med de stempler.

Skøn blogcandy du har udloddet. Tillykke med de mange besøgende. :)

Karinchen said...

flotte ting du laver og tillykke med de mange besøg

gerdsf said...

Flott kort du har laget her.

Og den utrolig flotte candyen du har satt sammen er hjertelig til å lande i scrappehula mi :D

Jeg har linket candyen til min blog.

-Gerd

Kitt Belinda Poulsen said...

Jeg elsker simpelthen bare kreativitet! :D

NygaardSkødt said...

Det er bare så flotte kort du laver, og rigtig flot med 100000 besøgende. Fortsat god vind i sejlene med bloggen.
Anne