Sunday, June 28, 2009

Thinking Ink week 2

I´m still having fun with the Thinking Ink Class over at Two Peas in a Bucket. This week focuses on Embossing Powders, and fun ways to use them... even without stamps.

Jeg hygger mig stadigvæk rigtig meget med Thinking Ink kurset over på Two peas in a bucket. I denne uge var der fokus på Embossing pulver og sjove måde at bruge det på også uden stempler.

I have colored the flower with a blue embossing powder
Her har jeg farvet en hvis blomst med blå embossing pulver
Here is the white Thickers, which is colored blue.
Og her er det hvide Thickers, der er farvet blå
This card was made with distress embossing powder from Tim Holtz. I have had them for years, but not really known how to use them ..... I know now ;O)

Dette kort er lavet med distress embossing pulver fra Tim Holtz. Jeg har haft dem i flere år, men ikke rigtig vidst hvordan de skulle bruges.....det ved jeg nu ;O)
On this card I used a stamp that I have used with white embossing powder and then given the distress ink on the edges, so the white appears even more clearly

På dette kort har jeg brugt et stempel, som jeg har brugt sammen med hvid embossing pulver og dernæst givet det distress ink sværte i kanten,så det hvide fremstår endnu tydeligere
Thanks for stopping by and have a great Sunday
Tak fordi du kiggede fordi og hav en god søndag.

13 comments:

Karina Beck said...

Det ser kanon godt ud med al den distressing og embossing.
God solskinsdag til dig og din familie.

Charlotte Ravn said...

Wow nogle flotte kort Lisette og det ser kanon godt ud med dit embossing uden stempler!
God søndag!

Connie said...

Sikker en masse god ideer, du får på de kursus. Rigtig søde kort med gode detaljer.

Forsær god søndag.

Helle Sahl said...

Skægt at lege med noget nyt. De er blet rigtig fine. Det lyder spændende med det kursus.

God sommersøndag til dig

Heidi said...

ser rigtig god ud - er selv pjattet med at emboss pt. ;o)

Pia said...

super flotte creationer

Netti said...

Sikke nogle flotte kort du har lavet. Det giver en rigtig god effekt med det embossing. Jeg må vidst se at komme mere ind i den teknik engang. Måske du kan vise mig nogle triks til september?

Anonymous said...

Lisette igen flotte kort og gode ideer til mig
BAR

Anne Bente said...

hold da bare helt op hvor er det dog flot.

Anonymous said...

Total fine kort. Tak for linket. Tror lige jeg skal embosse noget:)

HenrietteH said...

Super skønne ting med embossing.. og så uden stempler..waw..
Jeg syntes det grønne kort er specielt flot - det stempel er da bare for lækkert..

Eva (Fister) said...

Ser rigtig godt ud. Er især vild med det nederste kort med den hvide embossing.

Paula J Atkinson said...

Glad to see you are having fun & pushing your boundaries. I love working with distress inks for my altered art projects and am half way through an envelope book!