Saturday, February 26, 2011

more baptism and baby cards

So I made  my first cards to the  card master challenge week 1. I chose to do task 2, which went like this: Create a card in Vintage style and use at least 2 flowers and at least 2 inks.
And yes I could of course just playing with my new toy. Where am I happy with my button card  stamp set and die, not to mention the beautiful edge die.
Så fik jeg lavet mit første kort til kortmester udfordringen uge 1. Jeg valgt at lave opgave 2, som lød sådan her: lav et kort i Vintage stilen og brug mindst 2 blomster og mindst 2 sværter.
Og ja jeg måtte jo selvfølgelig lige lege med mit nye legetøj. hvor er jeg glad for mit button card stempel sæt og die, for ikke at tale om den flotte kant die.

 It's also just been to a few more baptism and baby cards. I again toyed with the button card die /  stamps and my new Doily dies.
Det er da også lige blevet til endnu  et par dåbs og baby kort. Jeg har igen leget med button card dien og mine nye doily dies


Thanks for stopping by and have a great day.
Tak fordi du kiggede fordi og ha en skøn dag.

20 comments:

Annette said...

SUPER flotte kort du igen har lavet. Det kunne være man skulle finde sine knapper frem. Fed måde at bruge dem på.

Ha' en skøn weekend,

Karina Beck said...

Lækre lækre kort! Jeg har også haft kig på lige præcis de doilys og kant punch!!
Hvordan er det gået med told.
Kan vi ikke bestille sammen næste gang og så deles om told og porto? Det bliver med garanti ikke sidste gang du bestiller, vel? Hi Hi..

Jette / ma11edina said...

Hvor er det bare et total flot kort du har lavet til kortmester!! Love it!!! Og ja, jeg har jo hørt lidt om dine skønne indkøb...forstår dig jo godt, når jeg ser dem brugt her!!

Helle Sahl said...

Hvor er de søde de kort og de dies er da to die for.

Netti said...

Hvor er de virkelig flotte. Den doilie die er jeg helt vild med..blink blink :)

HenrietteH said...

Hvor er det bare nogle skønne kort... og jeg kan da kun tilslutte mig heppekoret omkring dine nye dies... de er bare så lækre...

Ifversen said...

Superskønne kort! Lækkkkkkere dies - meget misundelig!

Jeanette said...

Nydelige kreasjoner, Lisette :) Syns alt ble veldig pent. :) Kantpunch/diesen var også veldig flott! Ha en god helg/weekend videre. Klem.

Jeanette said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Ted said...

Lisette, that pink baby card is stunning and beautiful! I love the composition. :)

fie & Co said...

Hvor er det flotte kort allesammen! Sikke du har travlt, kan næsten regne ud hvor mange timer der er brugt her...
Knuser og god søndag

Margit said...

Flotte, flotte kort...
Lækker doily og fede kantpunch's...
Og så er det skønne farver...
Go' søndag.

Lea L. said...

These are all very pretty! Love your use of the vintage button card stamps!!

Anonymous said...

Super flotte og søde kort igen fra din hånd.
Bar

Anne Bente said...

wawww du milde hvor er de skønne alle sammen

Annette / aka said...

Hold da op hvor er det flotte kort. Og så de fine kantdies.....suk, hvor flotte.

Eva (Fister) said...

super lækre kort.
Er da helt vild med dit knap-kort sæt - super sødt.

Brit said...

Det ser jo knald godt ud.... Og endelig en ny måde at få brugt sine knapper på...

Chris said...

Beautiful! The photos are so sweet on the cards!

Marybeth said...

Lisette, your pink baby cards are very pretty, I like your style! Have a good weekend!