Sunday, February 13, 2011

Charming and fun day

I had a very charming and fun day yesterday, where I attended the Scrap N Dream mess with my mom and a lot of my best scrap friends . There was always a really nice atmosphere, the food was good and plenty of room at the scrap table, not to mention the lovely soft ice machine, which was frequently visited but that was not  me ; O)  (I was there only twice)
Jeg havde en fantastisk hyggelig og sjov  dag i går, hvor jeg deltog i Scrap N Dream messen sammen med min mor og en masse af mine bedste scrap veninder. Der var som altid en rigtig hyggelig stemning, maden var god og masser af plads ved scrap bordene, for ikke at nævne den dejlige soft ice maskine, som blev flittigt besøgt, men altså ikke af mig  ;O)   ( jeg var der kun to gange)

I was actually both talked and scrap, all three layouts, it was. The two of them coming here
Jeg fik rent faktisk både snakket og scrappet, hele tre layouts blev det til og to af dem kommer her.



 I was also made 3 extra cards for OSH (besides those I already had from home). Here is a picture of one of them, they are made with kissing technique.
Jeg fik også lavet 3 ekstra kort til OSH ( udover dem jeg allerede havde med hjemmefra). Her er et billede af et af dem, de er lavet med kysse teknik.
 one needs also to act when you are on show and I surpassed myself and spent only  77$  on these items.
man skal jo også handle, når man er på messe og jeg overgik mig selv og brugte kun 420 kr på disse varer

 and no it was not because I was in financial trouble that I have not bought more, it is probably more of these beauties, which had just arrived in the mail last week. Yep nice stamps and die from Papertrey Ink and indeed, if not yet a package from there is coming; O)
og nej det var ikke fordi jeg var i økonomiske problemer ,at jeg ikke købte mere, det skyldes nok nærmere disse skønheder, som lige var kommet med posten  i sidste uge. Jeps lækre stempler og die fra Papertrey Ink og minsanden om ikke endnu en pakke derfra er på vej ;O)


So I will just finish by showing some of the confirmation invitations I have been playing with the last few weeks.
Så vil jeg lige slutte med at vise nogle af de konfirmations indbydelser jeg har leget med de sidste par uger
Thank for stopping by and you must have a continued great Sunday
Tak fordi du kigget forbi og må du have en forsat god søndag.

18 comments:

Karina Beck said...

De er kanon lækre dine layouts. Det er så smukke farver og opsætninger. Og to færdige layouts på et crop, synes jeg er rigtig godt.
Og flotte kort også.
Tillykke med dit nye legetøj. Jeg glæder mig til at se hvad du får lavet med dine nye stempler med tilhørende dies.
Stemplerne du købte på ScrapNDream stod jeg også med i hænderne. De er så flotte. Men jeg styrede mig, og mon det nu var klogt? ; )

Anne Bente said...

wawwww så super smukke ting du har lavet, og de indbydelser er da noget af de skønneste jeg har set længe.

Unknown said...

Skønne skønne stempler :) Og fantastiske layouts, jeg husker så godt sommerhuset, det var en skøn weekend.

Anonymous said...

Tak for en hyggelig Scrap N Dream messe, vi var på, også tak til de andre scrap kvinder ved bordet.
Bente

fie & Co said...

Ja, det er kanon lækre layouts du har lavet! Og hold da op hvor er det nogle lækre ting der er kommet med posten til dig, dem kunne jeg vist godt tænke mig;0)¨Knuser

Annette said...

Selv tak for altid hyggeligt selskab igår. Super fede LO du fik lavet, samt nogle skønne kort. KYSSE teknik - hvad er det?

Eva (Fister) said...

Sikke nogle lækre ting, du har lavet. Utroligt så meget du har nået.

Paula J Atkinson said...

Beautiful makes, glad you enjoyed your day.
London is a very long way from where I live (several hundred miles) & I can only think of one place I know,

Blade Rubber Stamps Ltd.
12 Bury Place (opposite the British Museum)
London
WC1A 2JL

Helle Sahl said...

Hvor ser det skønt ud. Både layout og de lækre nye sager.

bestevenn said...

Så nydelige ting du har laget. Både kort og layouts. Og så mye fint du har fått av nye ting å bruke.

Brit said...

Tak for igår - det var som altid super sjovt og hyggeligt at se dig...du er bare for produktiv til mig :)
Men sikke skønne ting du fik lavet og så bliver jeg vist nødt til at kigge lidt nærmere på de der stempler du havde købt dig fattig i :)

Charlotte Ravn said...

Super lækre ting du fik lavet i lørdag og hvor er de smukke de indbydelser!
Åh ja det var en skøn tur vi var på, håber det kan lade sig gøre igen en anden gang!

Gitte said...

Åh...tiden løb så hurtigt i lørdags, at vi ikke nåede rigtig at få snakket. det må vi råde bod på næste gang.

Jeg stod og kiggede på dine flotte OSH med kysseteknik. Det ser bare super ud med træstrukturen i baggrunden. Flot flot.

Og så er det jo bare nogle skønne LO som altid...Du har en smuk datter.

maria said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Netti said...

Superlækre ting du fik lavet til ScrapNdream og lækre ting du købte.
Dine indkøb hos Papertrey ink er jeg vild med..specielt tekoppen, kanden og billetterne for det er jo liiiige ting som du bruger enormt tit..godt du købte dem GGG ;)
Smukke indbydelser og tusind tak for indbydelsen herfra :) VI KOMMER!!

Annette / aka said...

Hvor var det bare ærgerligt, at du ikke kom hen og kiggede nærmere på mig til S'n'd. For det var mig ! Jeg så ikke dig - der var rigtig mange kvinder...og billederne på bloggene snyder ret meget ! ÆVÆV.
Vildt flotte ting du har lavet - og også dine indkøb. Den tepotte er da bare fin. Den kunne jeg da godt lige have brugt.

Anonymous said...

Dejlige loer.

Gitte said...

Super lækre LO's. Kanon opsætning af billeder og pynt.:)2 LO's det var godt gået, det var 2 mere end jeg nåede.;O)
Sikke nogle smukke konfirmations kort du har lavet.:)
Du må ha' en rigtig skøn weekend