Wednesday, February 09, 2011

Go-To Sentiment Card.

Right now there is a challenge over at Papertrey Ink (my new online home) where you have to make a Go-To Sentiment Card. Since I dot have so many  stamp set with only sentiment, I have chosen to use Sentiment from several different sets.

Lige nu kører der en udfordring over hos Papertrey Ink ( mit nye online hjem ), hvor du skal lave et Go-To Sentiment card. da jeg ikke har så mange stempel sæt kun med sentiment, har jeg valgt at bruge sentiment fra flere forskellige sæt.

Here is my version on the challenge
Her er mit bud på udfordringen.
I´ve used sentiments from  Fillable frames 10, Damask design, Embellishments and Love birds.
Jeg har brugt stempelsætne Fillable frames 10, Damask design, Embellishments and Love birds.

Thanks for stopping by andhave a great day
Tak fordi du kiggedeforbi og hav en god dag.

5 comments:

Lina said...

Ej hvor er det bare lækkert. Det kunne jeg da godt lige 'kopiere' her til Valentin

Pia said...

super sødt og enkelt kort

Karina Beck said...

Det ser godt ud den måde du har brugt stemplerne på.
Ses vi på lørdag?

Brit said...

Kort og godt... LÆKKERT!
Ses lørdag :)

Netti said...

Hvor er det bare smukt lavet!!
Tusind tak for indbydelsen til Signes konfirmation :) Vi kommer naturligvis alle 3 :)