Wednesday, February 23, 2011

I've kissed a lot

Oh yes I've kissed a lot in the last week ...... no I'm not in love (love but my husband very high) but I've kissed a lot of stamps. I love the effect the technique gives

Åh ja jeg har kysset en hel del i den sidste uge......nej jeg er ikke nyforelsket ( elsker dog min mand meget høj) men jeg har kysset med en hel masse stempler. Jeg elsker den effekt den teknik giver.

So here comes a striped baptismal cards kissing technique. I`ve used Hero Arts stamps
Så her kommer en stibe dåbs kort med kysseteknik. Jeg har brugt Hero Arts stempler
 and a single card without kissing technique
og et enkelt kort uden kysseteknik

Thanks for stopping by and have a great Wednesday.
Tak fordi du kiggede forbi og hav en god onsdag.

17 comments:

Annette said...

Er du vild man nogle super flotte kort du har lavet.
Forstår nu stadig ikke den kysseteknik, så må ha' en forklaring næste gang vi ses.

Kys kys...

Annette / aka said...

Du er da god til at kysse, kan jeg se.
Vildt flotte kort med den fede teknik. Og flotte farver igen.

God onsdag - i denne afsindige kulde.

Karina Beck said...

Smukke kort Lisette. Du er SÅ god til at kysse ; )

Brit said...

Så lækre kort du har fået lavet... Vil gerne tilslutte mig klubben for genopfriskning af kysseteknikken af stempler...
(kan nemlig ellers godt kysse) :)

Anne Bente said...

hvor er de dog bare smukke.det der kan jeg bare ikke finde ud af

Sabrina Krighaar said...

Det ser bare super ud, bliver vist nødt til at se om jeg har nogle stempler der egner sig.

Pia said...

så flotte og enkle kort,du er god til at "kysse"

Skrapsak said...

Flotte "kyssekort" - selv om jeg heller ikke er sikker på teknikken;o)

Anonymous said...

Det er godt med alt dit kysseri, jeg må lære det. Det ser godt ud:)
BAR

Linda said...

Skønne kort, den teknik må jeg vist ha afprøvet

Lina said...

Ja ja! Men mig vil du ikke kysse!!! Nå men, sidst vi sås havde du jo heller ikke feber ;) Orj hvor er de bare skønne de kort...så lækre, med skønne detaljer og nogen rigtig fede farve kombis.

Helle Sahl said...

Det lyder jo hyggeligt ;o) og ser rigtig godt ud. Elsker den teknik og så har den også sådan et sød navn.

Gitte said...

Hold da op hvor er du bare god til at kysse.;O) Smukke kort du har lavet.:)

Vild med dit pinseLO
Du må ha' en rigtig dejlig uge og weekend

Anonymous said...

Hold da op du kysser godt hva!

Meget lækre kort - I like..

Jeanette said...

Superflotte kort, Lisette!!! Så utrolig flott kysse-kort! Ha en fin dag! Klem.

Netti said...

Smukke smukke kort du har lavet! Jeg kan også godt selv lide den teknik..og så grisser den ikke. det er liige mig :)

Suzanne C said...

These are all gorgeous! Love the effect and colors you selected.