Sunday, March 01, 2009

New supplies

Friday I went over to my parents in Helsingborg (Sweden) and my mother and I obviously had to stop by Scraproom. There were just come some new products from CHA so I just went berserk in Making Memories. I also bought just a few new products from Prima. Take a look.

I fredags tog jeg over til mine forældre i Helsingborg (sverige) og min mor og jeg var selvfølgelig lige en tur omkring Scraproom. Der var lige kommet varer fra CHA messen og da kursen er meget lav, ja så gik jeg lige amok i Making Memories. Jeg købte også lige til lidt nye varer fra Prima
Because I love the color red, I had to just had to own this leather albums from Making Memories.

Da jeg elsker farven rød, måtte jeg bare eje det her læderalbum fra Making Memories
I was really tired on top of last weekend fair in Forum, so I have not been scraping so much this week. I made this layout to task on 1-2-3-scrap
Jeg har været rigtig træt ovenpå sidste weekends messe i Forum,så jeg har ikke fået scrappet så meget. Det er dog blevet til det her layout til opgave 2 over på 1-2-3-scrap

I fell over a "how to" over at Pink Paislee blog and had to try. I made this scraplift and was very fun to make.
Jeg faldt over en "how to" ovre på Pink Paislee bloggen og måtte prøver. Det kom der det her scraplift ud af og det var rigitg sjovt at lave.


Thanks for stopping by.
Tak fordi du kiggede forbi.

14 comments:

Kornum said...

Hej Lisette
To super flotte loer du har lavet
det første er såååå flot :))
Knus fra Ann

Connie said...

Kan kun gi´Ann ret. Super lækker LOér, især æggejagten.

Lækker ting du har købt i Sverige.

Pialine said...

Endnu engang har du overgået dig selv - jeg er vild med begge layouts, begges opbygning, farvesammensætning og sjove ting du har sat på - begge er helt fantastiske :o)
..altså jeg må vist over og besøge Scraproom for dælen da hvor har du fundet lækre ting ....de der små bogstaver dem må jeg have fat i de passer helt perfekt til mine kort ;o)
Knuzzer
Pialine

Netti said...

Holdop en masse lækkert du har købt..det er lige jeg savler.
Jeg er SÅ misundelig på det MM papir!!
Flotte layouts du har lavet..specilet det første er vildt lækkert. Mums lige min stil.

Jette / ma11edina said...

Mums, nogle lækre indkøb...de der MM bogstaver er da for fede i de farver!!
Det er et super flot LO du har lavet til 2.udfordring, super flot skitse og farvematch!!
Pssst...ja, du har ret, Scarlet Lime er nok ikke lige det der falder mig først for, men fristelsen blev for stor, og det er udfordringen med pakken såmænd også hver måned *G*

fie & Co said...

Som jeg sagde til dig i telefonen...-Snyd, jeg vil med... Ja, det gad jeg godt! Fantastisk lækre sager du har fået og endnu flottere layouts du har lavet, jeg elker den måde du bruger farver på. SUPER flot!

Charlotte said...

Sikke lækre nye supplies du har taget med hjem fra Sverige.
Skønne layouts. Jeg kan rigtigt godt li' den nederste. Anderledes og totalt fed. Synes det er cool du har brugt en muffins-form - det ser godt ud.

Anne Bente said...

wawwww så super flotte loer, som altid,og så flotte ting og sager du har købt-

Betina Olesen said...

Ajjjjj.... jeg må altså snart have en invitation til sådan en sverigestur.... især nu hvor vi ikke kommer til Holland...

Lækre ting du har købt... og det album er virkelig mums ;-)....

LO'et til 1-2-3 er rigtig skønt, ja det er de begge, glæder mig selv til at komme igang med det genbrug, tror også allerede at jeg har en ide..... men er vild med de farver du har valgt, og genbrugsblonden er også rigtig god...

Hvordan er det... ses vi i Ejsing og/el. i Middelfart?????

Hygge fra Betina

Pia said...

rigtig flotte layouter i farver og opsætning, må være dejligt så ofte at komme forbi en svensk scrapbutik

BellaMio said...

WAW sikke nogle fantastiske sager du fik købt i Sverige!! Så er det ikke dårligt med en tur derover!! Og det er to fantastiske LO's.., det første er så godt.. Fede farver, opsætning & detaljer!!

Eva (Fister) said...

Flotte layouts, er især vild med det første. Og åååååh hvor er jeg misundelige på dine indkøb!

Unknown said...

Det er nogle super skønne ting du fik købt, jeg er helt vild med dit album (elsker også rødt)
Rigtig dejlig layout du har lavet til næste udfordring

Sabina Bjerre said...

Hejsa

Lisette de farvede små bogstaver, hvor er de fra !?!? Troede de var fra Making Memories, men det kan jeg se de ikke er alligevel :)

KnuS Sabina