Sunday, March 15, 2009

Lots of scrap

The last few days has all been atbout Scrapbooking . Thursday I was at DreamPapers and teach. It went really well and the students were very sweet.
De sidste par dage har stået i scrapbookingens tegn. I torsdag var jeg inden og undervise i DreamPapers. Det gik rigtig fint og kursisterne var meget søde.

Today we started challenge No. 3 job in Scrapmesteren 2009 and I've made this layout as proposed for the challenge.
I dag har vi skudt opgave nr. 3 i Scrapmesteren 2009 igang og jeg har lavet det her layout, som forslag til opgaven.

A close-up view of some of the details
Et nærbillede af nogle af detaljerne
Yesterday I was with 12-hour crop in DreamPapers. It was as always a really nice day with good company, nice welcome gift and delicious prizes. I had talked a lot, scrap and bought little.
I går var jeg til 12 timers crop i DreamPapers. Det var som altid en rigtig hyggelig dag med godt selskab, flot velkomstgave og lækre præmier . Jeg fik snakket en masse, scrappet og købt lidt.
One of the layout I made, I`m inlove with those new papers from Prima.
Et af de layouts jeg fik lavet i går, jeg er simpelhen forelsket i de nye papir fra Prima
A close-up view of some of the details
Et nærbillede af nogle af detaljerne
Another layout with delicious paper and the fantastic flower vine
Endnu et layout med de lækre papir og de fantastiske blomster ranker
There was an Easter challenge which, among other things was to use the colors orange, white, yellow, green and brown. I gave up doing it because I could not use those the colors to these pictures. So I made this layout insted
Der var en påske udfordring som blandt andet gik ud på at bruge farverne orange, hvid,gul, grøn og brun. Jeg opgav at lave den, da jeg ikke kunne forligne mig med de farver, til disse billeder. Så jeg lavet det her layout i stedet.I had also made another envelope card for a colleague who needed it for a christening.
Jeg fik også lavet endnu en kuvertkort til en kollega ,som skal til barnedåb.I have the last few weeks, bought a lot of punch and now I've finally had time to play with some of them.
Jeg har de sidste par uger købt rigtig mange forskellige punch og nu har jeg endelig fået tid til at lege med nogen af dem.
I have not really used punch before, but now I've really open my eyes up for the amazing effects they have. Like me right now is obsessed with corrugated cardboard, which I can see my layouts. Fun as we constantly change style. What are you concerned about right now?
Jeg har egentlig ikke rigtig brugt punch før, men nu har jeg rigtig fået øjene op for, hvilken fantastiske effekter de har.Ligesom jeg lige nu er besat af bølgepap, som I nok kan se på mine layouts. Sjovt som man hele tiden skifter stil. Hvad er du optaget af lige nu?
Thanks for stopping by and thanks for all your sweet comment. I really appreciate them.
Tak fordi du kiggede forbi og tak for alle jeres søde kommentar. Dem værdsætter jeg virkelig

26 comments:

Anonymous said...

Det er et super flot LO du har lavet til 3.udfordring og et flot kort og som altid er du god til detaljer.
BAR

Karina Beck said...

Uh, det er altid en fornøjelse at komme herind, når du lægger et nyt indlæg ind. Det er så meget at kigge på og så meget at blive inspireret af. Flotte ting og lækre detaljer.

fie & Co said...

Som altid en fantastisk fornøjelse og komme forbi her hos dig... Jeg er især vild med det layout du har lavet til opgave 3, elsker helheden og ikke mindst farverne;0)

Netti said...

Dejlige layouts du har lavet i lækre farver. Indrømmet de farver du taler om til påskelayoutet kan jeg heller ikke lige se for mig.

Sjovt at du først opdager punches nu, men ja sådan er det jo med scrap..pludselig er man vild med noget. Pt kan jeg ikke leve uden bling..og så har jeg lige opdaget embossing haha.

Eva (Fister) said...

Helt fantastiske layouts du har lavet!

Pia said...

Så mange lækre layout du har lavet med mange fine detaljer, jeg har været vild med bølgepap længe , akryl maling og crackle maling sammen med roser, det må være mine favorit ting

Brit said...

Tak for en super hyggelig dag i går...
Flotte LO du fik lavet igår - er specielt helt vild med de bogstaver du har brugt på "A penny for your thought" :o)

Annette said...

tak for en hyggeligt dag igår. SUPER flotte LO du igen har lavet, og kuverten og kort er super flot. Tror jeg må prøve at lave sådan en til når jeg skal på babyvisit i den kommende uge.

Riet said...

what a gorgeous creations .

hugs Riet.x

Jette / ma11edina said...

Dit inspirationsLO til 3.udfordring er bare SÅ flot!!!! Elsker det simpelthen, farverne, detaljerne, ja det hele!!! Imponerende så flotte og detaljerede LO´s du har lavet i Dreampapers...dine detaljer med papirerne lag på lag, revet osv. giver en super fed effekt på hele LOét..Ja, her er masser af inspiration til alle os scrappere :-)

maria said...

Tusind tak for en super hyggelig dag i går.
Og som altid har du lavet nogle super skønne LO.

Sabina Bjerre said...

Hej Lisette

Hvor er det bare nogle flotte LOs du får lavet... selv om jeg ikke får kommenteret så meget, er jeg tit inde og kigge til dig :)

Kan du have en god søndag (det der er tilbage)

Mvh Sabina

Unknown said...

Sikke nogle SUPER flotte layout's du har lavet, altid fyldt med flotte detaljer.
Jeg er altid vild imponeret, af alt det du får fra hånden, bare jeg fik lavet det halve af det du får lavet :-)

Betina Olesen said...

Det lyder til at du har haft nogle hyggelige dage, dejligt at du fik lavet noget til croppet... havde nu spottet dine på nogle af Anettes billeder af væggen med alle Lo'erne....

Men super flotte og meget lækre og detaljerede LO'er... du har nu en helt egen stil som bare er så skøn... hmmmm... tror at jeg er nødt til at prøve at lifte et af dine lag på lag LO'er en dag.... for de er simpelthen så skønne...

Knuz Betina

Pialine said...

Hold da op hvor har du igen været produktiv....og hvor er alle LO´er dog pragtfulde - din sammensætning er bare helt unik. Super flot kort - lækkert.
Knuzzer
Pialine

Anonymous said...

de er bare så flotte dine layouts, virkelig romantiske :)

Mona said...

Tak for en dejlig dag i Lørdags. Du er et super herligt menneske!! Jeg håber ikke du blev fartblind på vejen hjem ;-)

Dine LO's er fantastiske - jeg er vild med dit lag på lag vintage!!

God uge.

Charlotte said...

Altsammen er totalt lækkert! Forstår godt din hang til Prima-arkene - de er super søde!
Fed måde du får brugt bølgepappen på - det må jeg altså prøve en dag.
Fed inspiration fra dig igen! Det er altid skønt at kigge på dine kreationer.
God dag til dig.

Stine66 said...

KANON LO's sikken en FED stil du lige har lavet her .... ER vild med disse LO's

Nayheli said...

Beautiful layouts!! and your flower is amazing!

Saludos desde México.

Gitte said...

Åh - nogle smukke LO. De er superflotte og jeg kan især godt li' det feminine og samtidige rå look, som bølgepappet giver.

Paula J Atkinson said...

These pages are really beautiful, you bring the papers to life.

Connie said...

Skønne, skønne Loér du har lavet. Jeg er især vild med 123... Det er lide min stil.

Jeg har lånt lidt inspiration hos til et LO med mange billeder på. Det er du jo super god til.

Som dig, er jeg også vild med Prima papir og rigtig mange af Prima andre produkter.

Ha en go uge. Tror vi ses snart;o)

Gitte said...
This comment has been removed by the author.
Gitte said...

Det er altid utrolig inspirende at komme forbi din blog. Nogle super skønne LO's du har lavet. Den blomst må jeg prøve at lave.
Endnu et smukt kuvertkort.:)

Charlotte Ravn said...

Kanon flotte layouts, jeg er vild med dem alle sammen. Og sikke et flot kuverkort. Den er bare rigtig flot din punchede blomst!