Tuesday, March 10, 2009

In honor of Betina

As many of you know, so I rescrap some of my old pictures. These are the pictures where I have no negatives and I have the scrap before I knew what was scrappoking. Sweet Betina wrote a comment here on the blog ,that she would like to see how these layouts looked before. So this is in honor of Betina.

Som mange af jer ved, så omscrapper jeg nogle af mine gamle billeder. Det er de billeder, hvor jeg ingen negativer har og som jeg har scrappet fra før jeg vidste hvad scrappoking var.Søde Betina skrev engen en kommentar her på bloggen,at hun godt kunne tænke sig at se, hvordan disse layouts så ud før.Så det her er til ære for Betina.

How it looked when I made it back in 1999.
Sådan så det ud , da jeg lavede det tilbage i 1999.

and so it appears today
og sådan ser det ud i dag.

A kollaga asked if I could make a birthday card to an elderly lady who has a love for owls. I have chosen to make it very simple.

En kollaga spurgte ,om jeg ikke kunne lave et fødselsdags kort til en ældre dame, der har en forkærlighed for ugler. Jeg har valgt at lave det meget simpelt.
I have holiday the rest of the week. I´m going to use those days on relaxation, however I shall teach a class of newbies at Dreampapers on Thursday and to a 12 hour crop on Saturday .. but it is also fun and pure comfort.

Så holder jeg ferie resten af ugen. Dagene står på afslapning dog skal jeg undervise et begynderhold hos dreampapers på torsdag og til 12 timers crop på lørdag..men det er jo også ren hygge.

Thanks for stopping by.
Tak fordi du kiggede forbi

12 comments:

Pia said...

Ingen tvivl om hvad der ser bedst ud, super flot er det blevet og billederne kommer til sin ret. Super flot kort som jeg går ud fra er lavet efter Gurlis lækre skitse. Du må have en god aften

Betina Olesen said...

Fnisss.... jamen jeg siger så mange tak for kigget....;-)
Hold op hvor er der bare en verden til forskel... det scrapbooking er slet ikke sammenlignligt...
Det vil sige at der også er håb for mig efter 10 år...

Det er et superflot LO, kan rigtig godt lide at du har samlet fotos'ene på midten...

Hygge fra Betina, som er skuffet over at du kke kommer til Middelfart ;-) kunne du ikke lige overraske os...

Unknown said...

HOLD da op en forskel... Man kan da sige du har gennem gået en kæmpe udvikling.. Nu er du en af de piger der inspirere mig.
Rigtig flot og enkel kort

Kornum said...

Wow en forskel , det er sjovt at se , det blev sååå flot også et flot kort :))

Jette / ma11edina said...

Skægt at se de gamle stilarter....sådan ser mine første albums også ud *G*. Det ser jo helt anderledes og up-to-date ud, dit nye LO, selvom billederne er de samme. Flot,som du altid formår at få mange billeder med.
Smukt og enkelt kort, dine kort oser altid af stil, uden at du har "overpyntet" dem! Fed skitse og de scallop-rammer ser hammer godt ud... kommer du ikke til Middelfart??!! Øv... ;-)
Rigtig god ferie og fornøjelse med scraparrangementerne :-D

Heidi said...

hold da op en forskel - ingen tvil om du er en super scrapper ;o)

Kortet er rigtig skønt ;O)

Netti said...

Ja jeg kan godt huske at jeg har kigget i de mapper du havde med de der billeder og tænkte kors et arbejde :)
Meeen indrømmet..det ser nu bedre ud det du laver idag :)
Dit kort er rigtig sødt..cute ugle du har fundet der.

Pialine said...

Hold da op sikke en forskel - LO´et er blevet fantastisk flot og dit kort er bare supersødt :o)
Knuzzer

Brit said...

Et klogt menneske har en gang sagt: at man skal lære og udvikle sig hele livet... Og det må man sige at du har gjort!
Det er jo en verden til forskel på de 2 LO - men sjovt at se og velsagtens også at have...

Eva (Fister) said...

Man må sige, at det er gået i den rigtige retning :o) Lidt sjovt at følge udviklingen, ikke mindst da man nogen gange ikke synes, at man flytter sig - så skal man bare kigge forrest i albummet :o)

Gitte said...

En verden til forskel. LO'et er blevet kanon flot.:) Kortet er super flot. Den er bare cute den lille ugle.:)
Rigtig god weekend.

Paula J Atkinson said...

Totally stunning new version.I dislike some of my earlier stuff & think how much better they could look now. You're an inspiration :)