Sunday, October 05, 2008

Scraptoberfest

Over at Lifetime moments they are having a Scraptoberfest! it´s a month long layout challenge, where you are going to make 31 layouts by the end of the month. there is going to be a new challenge every day and I have decided to participate to challenge myself.

Over hos lifetime moments er der en scrap fest i gang. det er en måned læang layout udfordring, hvor man skal lave 31 layouts inden måneden er omme. der er en ny udfordring hver dag og jeg har besluttet at deltage for at udfordre mig selv.

the first challenge was to use a star on a layout and I made this for my daughters album.

Den første udfordring var at bruge en stjerne på et layout og jeg lavede den her til Signes album.
The second challenge was to use something from Cosmo Criket.

Den anden udfordring var at bruge noget fra Cosmo Criket.
The third challenge was a sketch from January th 19.

Den trejde udfordring var en skitse i deres galleri fra 19 januar.

I think it is a great challenge and if all goes well, I have 31 new layouts don when the month over. Are you going to play along?

Jeg synes det er en rigtig god udfordring og hvis alt går vel,så har jeg 31 nye layout færdige, når måneden er omme. Skal du lege med ?

Thanks for stopping by.

Tak fordi du kiggede forbi.

18 comments:

Netti said...

Nej det skal jeg bestemt ikke - det er for krævende!
Jeg kan ikke se hvad layout nr 2 er..er det en vindmølle?
Det er rigtig dejlige layouts du har lavet. Jeg kan godt lide din stil og specielt den måde du laver dine overskrifter på!

Unknown said...

WoW...masse flotte LO'er
Flott med challenges for og få scrappet masse

Takk for titten

Charlie said...

Ja - det er en GOD ide - men desværre - også for tidskrævende for mig. Men god fornøjelse - jeg skal nok heppe på dig - foreløbig er du kommet godt fra start med fine og sjove LO's.

Pia said...

Svar på dit spørgsmål; Det er stempler jeg har bugt til blomsten og grenene, Super flotte loer og nej jeg er ikke sikker på at jeg hver dag lige har lyst til at srappe et lo og det vil også knibe med nye billeder

Kornum said...

3 Super flotte loer jeg er helt vild med de farver du har brugt :)

Paula J Atkinson said...

Gorgeous artwork as ever. I love those photos in the top layout they are so cool. I like to see a sequence of pics together it reminds me of video clips.

Unknown said...

3 super flotte layout's (som altid) du har altid masser af flotte detaljer med. Sikke en udfordring du er gået igang med, er spændt på at følge den :-)

Lina said...

Puha - 31 layouts! Det var alligevel en del - meeen, man er da lidt fristet her til at deltage.

Super flotte LOs

Fru N. said...

Sikke en udfordring du har givet dig selv - det er flot.
Og nogle rigtig flotte LO's du har lavet ind til videre - glæder mig til at følge med resten af måneden.

Fru N. said...

Sikke en udfordring du har givet dig selv - det er flot.
Og nogle rigtig flotte LO's du har lavet ind til videre - glæder mig til at følge med resten af måneden.

Gitte said...

Sikke en udfordring, det lyder spændende men jeg tror jeg vil gemme udfordringen og lave lidt ad gangen. :) Men jeg er spændt på hvad du for lavet resten af oktober. Dine LO's er super flotte. Noget lækkert papir og detaljer du har brugt.

Charlotte Ravn said...

31 layouts....hmmmm det er ca. hvad jeg får lavet på et helt år hihi! Arhhh ok måske et ½!
Flot at du springer på udfordringen, og jeg er sikker på, at du kan følge med! Rigtig lækre layouts du har lavet til nu!

Anne Bente said...

åhhh, igen så skønne loer du har lavet, det var godt nok mange på en måned, du milde da.

Betina Olesen said...

Næhhh... tror hellere ikke lige... men er da sikker på at du nok skal gennemføre...

Lækre LO'er, kan rigtig godt lide dine stjerner.... det er da noget pynt vi alle har mulighed for at kunne bruge...
Flotte alle 3, glæder mig til at følge resten af mdr.

Hygge fra Betina

Annette said...

Som altid skønne LO fra dig. Er specielt vild med nummer 2 "DOWN", der er altså noget over de buede billeder.

Vi savnede dig i lørdags, da vi havde "klan-møde" i Ryslinge.
Kig forbi min blog og se hvor tossede vi var :-)


Knuser...

Heidi said...

hold da op - du fået da lavet nogle skal jeg love for - men en sjov udordring

Super flotte loér du har lavet :o)

fie & Co said...

Totalt lækre layouts! (jeg er virkelig fan af dig og din stil;0)

Først ville jeg have sagt specielt nr. 2, men der er jo noget flot og fantastisk ved dem alle;0)

Eva (Fister) said...

Super flotte layouts. Og de der stjerner med lidt doodle og snor, de lidt lækre.

Men GISP 31 layouts på en måned - det hvad jeg når på et år.