Thursday, October 16, 2008

more layouts

I have more layouts to show. Made them for the Scraptoberfest over at Lifetime moments.

Så har jeg lidt flere layouts at vise, lavet til Scraptoberfest over hos Lifetime moments.

Challenge number 10 was to include a list on a layout

Udfordring nr. 10 var at bruge en liste på et layout
Challenge number 11 was a mixed up titles consist of several different fonts and products. I got some products from Annette over at my local scrapbook store Dreampapers, to make some layouts for her store, so I decided to do both in one layout.

Udfordring nr. 11 var at lave en titel med mindst 3 forskellige slags skrifttyper og tre forskellige slags materialer. Da jeg også har fået nogle produkter fra Anette i Dreampapers til at lave layouts til butikken valgte jeg at slå to fluer med et smæk .

Challenge number 12 was to use felt. I used a sketch I saw in the CK magazine and this one is also for showing in Dreampapers.

Udfordring nr. 12 var at bruge filt på et layout. Jeg har brugt en skite jeg så i Ck bladet og dette layout er også til Dreampapers.

Challenge number 13 was to write your journaling in a letter foam. i made this one which is a very personal letter to myself about all my weight problems and how I´m ready for a change.

Udfordring nr. 13 var at lave et layout, hvor teksten var skrevet som et brev. Det er et meget personligt brev til mig selv, om alle mine åndsvage vaner og vægtproblemer. Ja dem kæmper jeg stadigvæk med og har slet ikke haft overskudet i år, til at gøre noget ved det. Men jeg kan mærke at jeg er ved at være klar til en forandring og det er da altid noget.

I got through to round two over at the Norwegian blog http://maniarunway.blogspot.com/so now I can show you my layout for the first challenge. We all had to use the same photo ( the two little kids) a post stamp and a speciel coffee technique where you colour you papers with a coffee mix.

Jeg gik videre på den norske blog http://maniarunway.blogspot.com/ så nu kan jeg godt vise mit layout til den første udfordring. Vi skulle alle bruge det samme foto, et frimærke og kaffeteknik , hvor man farver sit papir med en kaffeblanding.
Thanks for stopping by.

Tak fordi du kiggede forbi.

12 comments:

fie & Co said...

Det ser sk... godt ud og du har da løst opgaverne perfekt syntes jeg;0)
Jeg kan bruge rigtig lang tid på og sidde og se på hver enkelt layout...
Fortsat god ferie;0)

Jette / ma11edina said...

For hulen hvor er du produktiv - og så med så lækre LO´s!!! On the road er jeg helt vild med, det ser kanon godt ud. Også Brev til mig selv går rent ind ;-), og det sidste med kaffepletterne...ja ku jo blive ved!! Super, super flot!

Anne Bente said...

åhh.... igen total lækre loer du har lavet, den med dig i bilen, kan jeg virklig godt lide, og så må jeg altså også prøve med det kaffe.
fortsat god ferie til dig.

Karina Beck said...

Skønne LOer. Meget anderledes materialevalg end du plejer, synes jeg??

Jeg har været lidt inde og kigge på Maniarunway. Sjove opgaver...

Held og lykke med dem.

Kornum said...

Sikke mange flotte loer, det med brevet til dig selv er såå flot og det med med kaffe er også super :)

Netti said...

Sikke nogle flotte layouts du har lavet. On the road var da du skulle køre herover ikk?
Layoutet med brevet til dig selv er jeg helt vild med. Hvor er det dybt personligt og lækkert.

Eva (Fister) said...

Flotte layouts. Og det sidste Runway layout er totalt for fedt!

Stine66 said...

VILDT FLOT med det der kaffeteknik ! og iøvrigt hvor har du været PRODUKTIV.

Gitte said...

Jeg kan godt lide de LO's du har lavet. Der er så mange flotte detaljer på. Farverne er super du har brugt er super til billederne.
Det med kaffeteknik det ser spændende ud. Det må jeg prøve en dag. :)

Paula J Atkinson said...

Gorgeous pages & congrats on getting through to round two.
I like the fun photo of you driving.

Charlotte Ravn said...

Du får bare lavet så mange layouts og de er super flotte allesammen. Jeg kan især rigtigt godt lide de 2 sidste! Fede detaljer!

ninabakke said...

Flotte Loer :)

Ha en fin lørdagskveld