Friday, October 31, 2008

I did it

I did it, I managed to make 31 layouts in October over at Lifetime moments scrapoctoberfest challenge. here are my last layouts

Jeg klarede det sgu, at lave hele 31 layouts plus det løse i oktober måned til scraptoberfest udfordringen over hos Lifetime moments. her er de sidste layouts.

Challenge number 26 was to use hidden journaling, mine is under the big pink circle.

Udfordring nr. 26 var skjult tekst og det er under den store pink cirkel.
Challenge number 27 was to use 4 of somethings and 6 of somethings else on a layout. I used 6 brads and 4 photo. Made this out of a kit I got from Annette in Dreampapers.

Udfordring 27 var at bruge 4 af noget og 6 af noget andet på et layout. jeg har brugt 4 fotos og 6 brads. det er lavet til Dreampapaers og kan ses derinde efter torsdag næste uge.
Challenge number 28 was to use a clock or time on a layout.
Udfordring 28 var at bruge et ur eller et bestemt tidspunkt på et layout.Challenge number 29 was to use a sketch from the gallery.

Udfordring nr. 29 var at bruge en bestemt skitse fra deres galleri.
Challenge number 30 was to use at least towo of the four sponsers on a layout. I used basicgrey, thinkering Ink and Flair design.

Udfordring 30 var at bruge produkter fra mindst 2 af de 4 sponsore. Jeg bruge Basicgrey , thinkering Ink og Flair design.
Challenge numder 31 was to use at least one orange button on a layout.
Udfordring nr. 31 var at bruge mindst 1 orange knap på et layout.
Now that I'm done, I take on weekend stays Lalandia with some good friends and family. I think I've earned it.Thanks for stopping by and have a nice weekend.

Nu da jeg er færdig, tager jeg på weekendophold Lalandia sammen med nogle gode venenr og noget familie. jeg synes jeg har fortjent det. Tak fordi du kiggede fordi og hav en god weekend.

15 comments:

Pia said...

Det er imponerende med alle de flotte layouts du har lavet, utroligt at du har bevaret lysten til at scrappe i alle 31 dage. Du må have en rigtig dejlig weekend.

Anne Bente said...

super flotte loer alle sammen, sååå produktiv da, og ha en rigtig god weekend.

Lone said...

Du er da for imponerende......31 lo's !!!!! Sejt gået. Som altid lækre lo's med masser af detaljer. Go weekend på Lalandia

Netti said...

Imponerende at du nåede ALLE 31 LAYOUTS!!! wow siger jeg bare. Jeg bøjer mig i støvet.

Superflotte layout du har lavet. du har løst opgaverne meget kreativt og med skønne og meget forskellige resultater. Ikke eet ser ud som om det bare skulle overståes.

Margit said...

Du er bare fantastisk... stædig på den go'e måde. Godt gået at nå 31 LOer på en måned. Trænger du mon til en week-end uden scrap??
Nyd den i hvert fald.

Charlotte Ravn said...

Det er godt nok imponerende, for de er jo allesammen fyldt med lækre detaljer! Du er bare for go' Lisette!
Håber du har haft en skøn weekend i Lalandia, den er velfortjent!

Betina Olesen said...

Du er godt nok for sej Lisette... jeg er dybt imponeret... men omvendt, var der nogen jeg ville have troet ville nå målet, ja så var det dig ;-)

Igen, supper flotte LO'er... lifter lige ideen med det tvundne bånd med brads igennem...

God Weekend.. knuz Betina

Gitte said...

Du er bare for sej, at du nåede alle de LO. Jeg er imponeret. De er som altid super flotte, men nogle lækre detaljer på. Håber du havde en dejlig og afslappende weekend i Lalandia med familien. :)

Gladie said...

jøss, imponerende med en LO for hver dag en hel mnd! Og så flotte de var! Håper du har hatt en fin weekend :)

Gladie said...

PS! You did it again :D Gratulerer så masse!!!! :)

Heidi said...

Du er virkelig produktiv må jeg si. FLotte LOer alle sammen!

Gratulerer som vinner av runde 4 av ManiaRunway! Vel fortjent!

Ps. Lalandia har vi vært også, storkoste oss under hele oppholdet.

Ha en topp uke!

Heidi
ScrappeMania

Charlie said...

UTROLIGT godt klaret. det er 29 flere end jeg har lavet i oktober. Fnis.. Og fine er dine - allesammen. Håber du havde en god Lalandiatur.

Connie said...

Godt gå. 8o) Så mange LO´på bare en måned. Og de er alle så lækker.

Eva (Fister) said...

Super godt gået! Sikke en masse lækre layouts. Håber du har nydt weekenden :o)

MH72 said...

31 layouts på en måned - det er godt nok bare ret godt gået. Og så i en måned hvor jeg nærmest ikke var online - kan jeg låne et par layots fra dig?!!!

Dine layouts er oven i købet flotte, det ligner på ingen måde "hastværk" :-)

Jeg er især vild med det øverste layout "Halloween" - opsætningen er bare helt super...