Monday, October 27, 2008

I made it

Despite the fact that I worked 47 hours last week instead of my normal 30 hours, I managed to scrap a lot for the Scraptoberfest over at Lifetime Moments.

Til trods for at jeg arbejede 47 timer i sidste uge i stedet for min normale 30 timer, har jeg formået at få scrappet en del til Scrapoktoberfesten over på Lifetime Moments.

Challenge number 20 was to use a sketch from Inspired Blueprints blog.

Udfordring nr. 20 var at bruge en skitse fra Inspired Blueprints bloggen.

Challenge number 22 was to use a vertical title and I used a bonuskets from the same blog.

Udfordring nr. 22 var at bruge en lodret titel og jeg brugte en bonus skite fra samme blog

Challenge number 23 was to use Basic grey and I just an old kit from Mosh Posh

Udfordring nr. 23 var at bruge Basic Grey og jeg brugt en gammelt kit fra Mosh Posh

Challenge number 24 was to color combination from a flag of a country that is not your own. I used the colors from the flag of Sierra Leone. It´s blue, green and white.

Udfordring nr. 24 var at bruge farvekombinationen fra et flag ,som ikke måtte være fra dit eget land. Jeg valgte farverne blå, grøn og hvid som i Sierre Leones flag.

Challenge number 25 was to scraplift one of the design team members and I lifted Debbiev.

Udfordring nr. 25 var at scraplifte et af design team medlemmerne og jeg valgte Deibbiev.

I went on to the next round of the Norwegian blog http://maniarunway.blogspot.com/ This week's challenge was to scrap your hectic day. there might not be people in the photos are and we should use things from the day as a newspaper, receipt, schedules with more.

Jeg gik videre til næste runde på den norske blog http://maniarunway.blogspot.com/ . Denne uge udfordring var at scrappe din hektiske hverdag. der måtte ikke være mennesker på fotoerne og man skulle bruge ting fra sin dag som for eksempel avis, kvitterringer, tidsplaner med mere.

Thanks for stopping by.

Tak fordi du kiggede forbi.

17 comments:

Anne Bente said...

total lækre loer du har lavet,de er så forskellige og med flotte detaljer alle sammen, utrolig du har overskud når du har arbjdet såååå meget.

Kit Larsen said...

Ejj, hvor er de bare flotte - alle de LO. Jeg må snart ha' taget mig selv i nakken og i gang igen.
Superflot...

Margit said...

Det er nogle super flotte LOer. Fantastisk hvad du når... sover du aldrig?? ;-) Fortsat pøj-pøj...

Annette said...

Jeg er imponeret over bde dine Lo'er og alt det du når....

Charlotte said...

Som altid, super flot arbejde fra din hånd! :-) Er vild med det nederste!

Lone said...

Sover du aldrig Lisette ? Det er da vildt imponerende hvad du når at få scrappet. Og dine lo's er altid så fyldt med flotte detaljer. Super flot

Connie said...

Hvor når køre du endelig træt, Lisette?? Jeg er super imponeret over hvor meget du når og det er altid super lækkert. ;o))

Netti said...

Hold daop en stak du har lavet. Jeg ved slet ikke hvor jeg skal starte for de er alle enormt flotte - så jeg nøjes bare med at sige GODT GÅET!! Og imponerende at du kan holde til det.

maria said...

wow en masse LO du har lavet, de er alle så flotte og så forskellige.
hold da op en arbejdsuge

Gitte said...

wauw - for nogle lækre LO. Du er bare dygtig og total kreativ og effektiv. Jeg håber jeg snart får noget mere overskud til at scrappe.

Charlotte Ravn said...

Det er da helt imponerende, at du med sådan en arbejdsuge også kan få tid til at lave så mange totalt lækre layouts! De er bare flotte allesammen og tillykke med at du gik videre på den norske blog!

BellaMio said...

Utrolige flotte LO..!! Det LO hvod du har scrappet din hektisk hverdag er bare vildt flot.., du har så meget på det, og så går det alligevel "op i en højere enhed"!!

Paula J Atkinson said...
This comment has been removed by the author.
Paula J Atkinson said...

Sorry for the deleted post my spelling was dreadful!
I love all your pages, well done on producing so many beautiful designs & still working so many hours. I absolutely love the last page. Great news that you are through to the next round.

Unknown said...

47 timers arbejde... og så 6 lo'er, og så er de ovenikøbet rigtig rigtig flotte. Jeg er dybt imponeret:0)

Kornum said...

Sååå flotte allesammen som altid
super gådt gået.
Vil gerne med på dit kursus
på torsdag den 6/11 hvis der er plads så kunne vi jo køre sammen :)

Charlie said...

Er du vimmer- jeg bøjer mig i støvet - hvor HAR du været flittig. Mand og datter har så levet af kiks og kakaomælk eller hva??? Dine LO er som sædvanlig flotte og meget forskellige - jeg kom til at grine da jeg så det med Sulley - det ser ud somom han har slugt stakkels Signe på foto nr. 2. =0) Krydser fingre for dig i den norske konkurrence.