Friday, December 02, 2011

Tag no. 2

 I finished tag No. 2 and once again I didn`t have the  paper, the distress stain and a little green pine wreath. I thought a little gesso mixed with water works almost as distress stain and it did.
Så blev jeg færdig med tag nr. 2 og endnu engang havde jeg ikke papiret, distress stain og en lille grøn grankrans. Jeg gik i tænkeboksen og lidt gesso blandet op med vand virker næsten som distress stain.
 
Here is the result
Her er resultatet
Thanks for stopping by and have a great weekend.
Tak fordi du kiggede forbi og hav en god weekend.

13 comments:

Dorthe said...

Øj hvor er det blevet fint. Jeg var ved at forsøge mig med Tag 1 i dag - men så ku jeg ikke få embossingen til at hænge på tagen gennem Big shotten (har ikke den rigtig folder så brugte en sizzix plade) og så ble jeg RØhåret og herpede skidtet UD! sgu! - hihi.

Larisa said...

Oh, fantastic Tag! Love your creative work!!

My Hyde Away said...

Morsomt å se disse...nå må jeg jo bare følge med...Veldig gøy at du får det til selv om du ikke alltid har alt utstyret :) Klem

Karina Beck said...

Hvor er det flot. Du har da også bare det hele! ; )
Du må have en god fredag aften.

Jette / ma11edina said...

Det er bare så flot!! Fedt med hjemmelavet stain :))

annes paperfun said...

Wow! Så stilig din tag ble!
Flott løsning på dagens tag :o))
Ha en fortsatt fin kveld.
klem Anne

Pia said...

super flot løsning, ja det er godt med kreative løsninger for os "stakler" der ikke har alle TH produkter

Annette / aka said...

Flot løsning på den opgave. Og det er da fint, du ikke har det hele....så må du jo til at tænke selv.....og det er jo altid godt !

Marybeth said...

Oh this is such a beautiful gift tag, I cant even put into words how much i like this. So creative!

nedergaard ( Lissy ) said...

Det er så smukt... så fint med snoren om rensdyret hals. Og en rigtig skøn baggrund.
God weekend

Linda said...

Ser så godt ud, glæder mig til at se flere:-)
God lørdag

Netti said...

Hvor er det smukt. Jubii jeg har stains så det skal jeg helt klart prøve her i weekenden :)

Margit said...

Endnu en lækker tag. De er bare så fine... jeg må igang...
Hav en god week-end..