Monday, December 19, 2011

December 19

Another quick post before I go to work today. I have to work late, so I know I did not have the energy to blog tonight.
A while ago I made this card box and I do not think I've shown it here on the blog before.
Endnu en hurtig post inden jeg skal på arbejde i dag. Jeg skal lukke, så jeg ved jeg ikke orker at blogge i aften.
For et stykke tid siden lavede jeg denne kortæske og jeg tro ikke, jeg har vist den her på bloggen før
Thanks for stopping by
Tak fordi du kiggede forbi

13 comments:

Mio said...

Hvor er det bare flot : ) håber du får en rigtig god dag : )

nedergaard ( Lissy ) said...

Hvor er det smukt... super flotte kort og tags. En rigtig fin værtindegave,
Ha en rigtig god dag

Annette / aka said...

Hvor er det en smuk ting. Anvendelig til både brug og pynt. Lækker papirserie du har brugt.
Ha en dejlig dag - trods lukkevagt.

Unknown said...

gorgeous!!!

annes paperfun said...

Wow!!! Så utrolig lekkert!!
Nydelig arbeid.
Ha en flott dag.
klem Anne

Margit said...

SUPER FLOT!!!
Totalt gennemført... Det er da en fantastisk værtinde-ting...
Ha' en god dag...

Anja Døj Jensen said...

Den er så lækker denne æske
Anja

Karina Beck said...

Den er så flot din æske med indhold!

Jessie said...

Lisette what a really cool project!! The box is so cool!!

Dorthe said...

Wauw den er fin! Det var da en genial gave ide! Det må jeg huske.

Charlotte Ravn said...

Lækker lækker æske! En rigtig fin værtindegave!
God jul!

Eva (Fister) said...

Wow - rigtig flot.

Netti said...

Hvor er det bare smukt..ja jeg venter på det kommer med posten end da :)