Saturday, October 29, 2011

I've been a bad blogger

Sorry I've been a bad blogger. I have not updated my blog or been around and give comment, as usual. It's actually a reason for no good reason but a reason. On October 20 came the sims3 pets and since has my PC has been virtually admitted ...... should probably also admit that I've played a little with my daughter. I am ingrained Sims fans and has been it,  since the beginning of game.Completely silly but delightful pastime.
Undskyld jeg har været en dårlig blogger. Jeg har ikke fået opdateret min blog eller været rundt og give kommentar, som jeg plejer. Det er der faktisk en grund til, ingen god grund men dog en grund. Den 20 oktober udkom the sims3 kæledyr og siden har min pc stort set været optaget......må nok også indrømme at jeg har spillet lidt sammen med min datter. Jeg er indgroet Sims fans og har været med siden begyndelsen af the Sims 1. Fuldstændigt tåbeligt men dejligt tidsfordriv.

In this connection it must be appropriate to show this layout, I just created to October scrapfestival over at Scrapsisters. It shows two small screen trolls
I den forbindelse må det være passende at vise dette layout, jeg lige har lavet til oktober scrapfestival over hos Scrapsisters. Det viser to små skærmtrolde
If you now had to sit  and been worried about me, I can tell that I'm already over my play flip because this Monday I got a package at the post office with all these delights in
Hvis der nu skulle sidde nogen og været bekymret for mig, så kan jeg fortælle at jeg allerede er over mit spilleflip fordi i mandags hentede jeg en pakke på posthuset med alle disse herligheder i
Finally, I can just show a card in Artsy style, which I made ​​to the previous version of scrapsister magazine.
Til slut kan jeg lige vise et kort i Artsy stil, som  jeg lavet til forrige udgave af scrapsister magasinet.
Thanks for stopping by and I'll try to be a better blogger in future ;O)
Tak fordi du kiggede forbi og jeg skal nok prøve at være en bedre blogger i fremtiden ;O)

14 comments:

Karina Beck said...

Skønt layout med et par søde skærmtrolde.
Oj, oj en masse lækre sager, du har købt. Der er lige til lidt leg inden SAM, hvor du sikkert også skal snolde. Ses vi?

Jessie said...

Love your layout and card Lisette!! Glad you and your daughter have been having fun!!! Love all the new goodies you got! Looking forwards to seeing what you do with them!

nedergaard ( Lissy ) said...

Et rigtigt flot Lo med de kære skærmtrolde... den er en af mine børnebørn også helt vild med :-)
Et flot julekort og sikke en pakke... der må der da komme en masse på bloggen med brug af dette :-)

God weekend!

Margit said...

Øj... et par herlige skærmtrolde...
Og sikken dog en pakke af dimensioner du har hentet.. =0)
Det glæder jeg mig til at se anvendt af dine kyndige og kreative hænder... spændende... men det bliver garanteret godt.
Go' søndag

Mio said...

Skønt Lo, og dejligt billede, the sims er også sjovt, desværre er begge mine vokset fra det, men så bruger jeg tiden på noget andet tihi..
Uha sikke mange lækre ting du lige har fået ikke dårligt, så nu har du slet ikke tid til the sims: )
Glæder mig til at se hvad du får lavet.

Paula J Atkinson said...

It is good to take a break now and then.I like to wrap up warm and read a good book some evenings and rarely turn on my pc.

Love all your goodies!! Can't wait to see what you make with them.

morkaren said...

Skærmtrolde, jamen det er jo den perfekte overskrift, jeg har også en del billeder af mine børnebørn med næsen i PCen, så den er skrevet bag øret, men det er et dejligt LO af dine skærmtrolde, og indkøb ser fint ud, i går fik jeg et hav af blomster fra England, ka`ses på min blog. v.h. morkaren.

Pia said...

flot lo og ja det kan ske at man bliver grebet af andre ting så bloggen må forsømmes.Jeg er også vild med de lækre papirer fra prima som jeg kan se ligger imellem alle de lækre scrapsager

Eva (Fister) said...

Flot layout.
Og hold op en masse lækre scrapsager - så kom de endelig.

Anne Bente said...

super flot som altid og wawwww så lækre sager

klemmmm og god aften.

Annette / aka said...

Rigtig flot layout - og skønt billede.
Og så skal jeg da love for, at du har fået pakke...hold da helt op for fine ting. Jeg har en brøkdel af den serie også, og det er så fint. Prima har gjort det godt denne gang.

Netti said...

Hold da fast nogle lækre ting du har købt!! Jeg er da vildt misundelig.
Ja du har altid haft en svaghed for Sims tsk tsk :)
Smukt layout du har lavet og lækkert kort :)

Brit said...

Ingen er dårligere blogger end mig - har ikke været inde på min blog siden august, mon man snart skulle gøre noget ved det...??
Men hvor er du sød, at du køber en masser varer hjem til mig :)
Det er nogle fantastiske ting du har fået købt, er lidt vild med knapperne....

Anonymous said...

http://eekshop.com
While Stilton may be the best also exploring the overly busy imaginative absolute depths to do with going to be the mind, Brie is usually that best along with 'nice dreams' as tall as especially providing some one some women Examples to do with dreams that can be the case had despite the fact that and there all over the Brie include 'having Jamie Oliver cook as well as for you' or perhaps 'having an all in one conversation with an all in one drunken dog'.