Sunday, October 02, 2011

Hurrah I´ve been creative

Then another weekend unfortunately soon passed. We went to the funeral on Friday. It was the most beautiful funeral I have ever been to, if such an event can be called beautiful.
There were over 100 people, so many beautiful flowers. His best friend held his toughest speech in the church and another friend stood up and sang. Yes, even the weather showed its most beautiful side. A beautiful end to a too short life.
Så er endnu en weekend desværre snart forbi. Vi var til begravelse i fredags. Det var den smukkeste begravelse jeg nogensiden har været til, hvis sådan en begivenhed kan kaldes smuk.
der var over 100 mennesker, så mange flotte blomster. Hans bedst ven holdte sin sværeste tale i kirken og en anden ven stillede sig op og sang. Ja selv vejret viste sig fra sin smukkeste side. En flot afslutning på et alt for kort liv.

Yesterday I went out to Solvej. It was as always very nice and we chatted and scrappede. I got around to creating entire two layouts
I går var jeg ude hos Solvej og scrappe. Det var som altid meget hyggeligt og vi  snakkede  og scrappede. Jeg fik lavet hele to layouts

Right now there's a new sketch challenge going on at Kort O Mania. The design team has this time been sponsored with digital stamps from Robyns Fetish and this is my DT contribution .

Lige nu er der en ny skitse udfordring i gang over hos Kort O Mania. Designteamet er denne gang blevet sponsoreret med digitale stempler fra Robyns Fetish og dette er mit DT bidrag.
The motive is colored with distress ink and that's not what I do best: O)
motivet er farvelagt med distress ink og det er ikke det jeg er bedst til :O)


Thanks for dropping by and have a nice Sunday evening
Tak fordi du kiggede forbi og have en fortsat god søndag aften.

Pin It

12 comments:

Annette said...

Dejlige ting du har lavet... Vi savnede dig i Middelfart.

Karina Beck said...

Så flotte layouts og kort.
Og jeg som troede at jeg var den eneste i hele Danmark der ikke var til Convention.; )

Jessie said...

Beautiful layout and card Lisette!

Paula J Atkinson said...

Gorgeous layouts & I love the card.
Funerals can be beautiful, even despite the sadness.

Pia said...

super flotte layouts og det kort er bare så sødt

Netti said...

Er enig med Annette i at du var savnet.
Smukke layouts du har lavet og sikke da et enormt flot kort du har lavet!
Supertrist med din onkel, men godt at i fik rundet det hele af på smukkeste vis.

Anne Bente said...

åh.... som altid total lækre ting du har lavet-

Annette / aka said...

Det er rigtig fine layouts...med flotte opsætninger og jeg kan godt lide det revne look på nr 2. Den ramme vi har snakket om, havde jeg bestilt hos Scrapfactory . Men så havde hun udsolgt ! Så nu må jeg undvære. Hvis du ser den andre steder, (eller noget der ligner) så sig til.
Flot julekort, og jeg synes da den er fint malet.

Unknown said...

Your layouts and card is beautiful! Great job with your color combinations!

BethieJ said...

BEAUTIFUL Lisette! You have been very busy!
Have a GREAT day!

Marybeth said...

I am glad the funeral went well,and yes it can be a happy event. Sad for those left behind, though. Love your layouts and the snowman card is adorable.

Gitte said...

Super lækre LO's og julekort.:)