Monday, October 17, 2011

another week went by

So passed another week where I have both been creative and cared about my job. I think my enegri and desire is to return and it is great.
I have made some cards and a layout that I can not show yet. The cards can I show and they come here
Så gik der endnu en uge, hvor jeg både har været kreativ og passet mit job. Jeg tror min enegri og lyst er ved at vende tilbage og det er skønt.
Jeg har fået lavet nogl kort og et layout, som jeg ikke kan vis endnu. Kortene kan jeg tilgengæld vise og de kommer her
 
The first card is a card with candles and I have found the template here
It is my Dt contribution to the new challenge over at Kort O Mania
Det første kort er et kort med fyrfadslys og jeg har fundet skabelonen her
Det er mit Dt bidrag til den nye udfordring over hos Kort O Mania
 The card inside
Kortet inden i

A colleague ordered two cards which should be neutral, so now I hope that they are neutral enough. I've been playing with my new stamps and dies from papertrey Ink. The flower is cut from felt and could well turn out to be one of my favorite dies.
En kollega bestilte to kort, som skulle være neutrale, så nu håber jeg at de er neutrale nok. Jeg har leget med mine nye stempler og dies fra papertrey Ink. Blomsten er skåret i filt og kunne da godt gå hen og blive en af mine ynglings dies.
Thank you for dropping by and good holiday for those who may have autumn vacation. Enjoy the work to all you others (including myself)
Tak fordi du kiggede forbi og god ferie til dem der måtte have efterårs ferie. God arbejdslyst til alle jer andre ( inklusiv mig selv)

18 comments:

Margit said...

Super flotte (neutrale!!) kort ;o)
Den hvide blomst er da totalt fantastisk!! Og lækker candlebox... sød værtindegave i denne tid... hmmm... skulle måske kaste mig ud i at teste den ;o)
Ha' en god ny uge.

Annette / aka said...

Det er en rigtig sød æske til værtindegave. Lækkert julepapir.
Og søde kort. Den filtblomst er bare flot - og sjov. Jeg kan godt forstå, hvis du bruger den igen. Den ser faktisk ret naturlig ud .
God arbejdslyst....fra en der holder ferie hele ugen !

Michelle Philippi said...

The card with the candles...what a clever idea - a card and gift all in one; perfect!

Anonymous said...

God arbejdslyst fra en der har fri hver dag. Flot æske til en værtgave. Goda arbejdslyst : )
BAR

Jeanne/Shelle86 said...

Tak for kommentar på min blog :) Utrolig søde kort du har lavet, er især vild med dit lyskort:)

Gitte said...

Rigtig søde kort.

Dortesjs said...

awww beautiful, love to borrow the idea with the ribbon around the scallop..great card

Anne Bente said...

total lækre kort som altid.

Netti said...

Smukke kort du har lavet. Den der blomst ønsker jeg mig ..også :)

Mio said...

Skøn æske og dejlige kort, de passer da til alt : )
Super lækker blomst af filt du har lavet : )

nedergaard ( Lissy ) said...

Sikken en sød æske... så fint med båndet. Og så to rigtig søde kort... er også vild med den lækre blomst.

God tirsdag!!!

Margaret M said...

Great cards Lisette! I like the vintage look. My favorite one is the one with the candles

BethieJ said...

Lisette I LOVE it all.. you have been very busy creating! (wishing it was me being creative too! Next week.. Next week! :) )
Have a GREAT day..

babar said...

The way designer uses the ribbon with card is mind blowing,fantastic art work.
loyalty card printing
PVC cards

Jessie said...

Lisette simply beautiful cards!! Have a wonderful weekend!

Karina Beck said...

Flotte kort. Jeg kan da godt forstå at du har forelsket dig i den blomst!

Paula J Atkinson said...

Stunning designs, all of them.I really like the candles one.

Marybeth said...

Hi, Lisette. Sorry it took me so long to comment. I did look at your beautiful card few days ago, love them your work is beautiful.love the first one with the ribbon. Take care, and have a good weekend.