Sunday, July 24, 2011

A layout and 5 cards in one day

What a tedious weather we've had here over the weekend, but there is nothing that is so bad that it is not good for anything else. The rain means that I with good conscience can spend hours in scrap room and I did that yesterday.
Over at Papertrey Ink there was on the occasion of their Stamp-a-faire, challenges laid out in Nichols blog for us who could not attend physically and I had actually made 5 of them
Sikken et kedeligt vejr vi har haft her i weekenden, men der er jo intet der er så skidt, at det ikke er godt for noget andet. Regnvejret betyder at jeg med god samvittighed kan bruge timer i scrap værelset og det gjorde jeg i går.
Over hos papertrey Ink var der i anledning af  deres Stamp-a-faire, udfordringer lagt ud på Nicholes blog, til os der ikke kunne deltage rent fysisk og jeg fik faktisk lavet 5 af dem.

Stamp-a-faire Challenge #1
 Stamp-a-faire Challenge #3
 Stamp-a-faire Challenge #5
Stamp-a-faire Challenge #6
Stamp-a-faire Challenge #8
Before I started the challenge I had made ​​my layout to Colours or is it color. This week is blue, so it was easy.
Inden jeg gik i gang med udfordringerne fik jeg lavet mit layout til Colours or is it colour. denne uge er blå, så det var nemt.
  A close up of the cluster
Et nærbillede af min cluster

Today've also brought some rain. I've been busy cleaning up, baking buns and making birthday cake, because we received guests in the afternoon to mark it's my birthday tomorrow. Before the guests arrived, I
just made this card to challenge No. 25 over at My mind `s eye
I dag har jo også budt på en del regn. Jeg har haft travlt med at gøre rent, bage boller og lave lagkage, for vi fik gæster i eftermiddags i anledning af at det er min fødselsdag i morgen. Inden gæsterne kom fik jeg lige lavet dette kort til kortudfordringen nr 25 over hos My mind`s eye

At last I can finally reveal that I have gotten a card published in  CARDS magazine July issue on page 80
Til sidst kan jeg endelig afsløre at jeg har fået et kort udgivet i blad CARDS Juli udgaven på side 80.

My warmest thoughts and deepest condolences go to the Norwegian people and the families of the terrible tragedy that happened in Oslo and the many young people Utøya as meaningless has died.
Min varmeste tanker og dybeste medfølelse går til det norske folk og de pårørende til den forfærdelig tragedie som er sket i Oslo og de mange unge mennesker på Utøya så meningsløst har mistet livet.

 
Thanks for stopping by.
Tak fordi du kiggede forbi.

17 comments:

Annette said...

Det vigtigste først... TILLYKKE med fødselsdagen, lille mus.

Super skønne kort du har fået lavet, igen...

Er SÅ vild med dit LO, og fed tekst. Har gemt en kopi i min inspirationsmappe, for kunne godt tænke mig at lifte det.

Ja, regnvejr er ikke altid en dårlig ting... Håber dog vejret snart bliver bedre for jeg har kun 3 arbejdsdage tilbage - så er der 3 ugers ferie...

KYS KYS og ha' en skøn dag.

Brit said...

STORT tillykke med fødselsdagen... Kan vi ønske os lidt bedre vejr til næste år??!

Super fedt LO du har fået lavet - det kunne man godt tænke sig at se IRL.
Og som altid fine kort - kan man komme i kort-lære hos dig?

Annette / aka said...

Allerførst TILLYKKE med fødselsdagen.
Så kan man måske regne med tørvejr i dag ...????
Også tillykke med at du bliver udgivet. Det er da også fuldt fortjent.

Dit layout er bare så flot - og smart ide.
Alle dine kort er også lige i øjet og fyldt med gode ideer. Jeg lifter nok lidt her og der....

Hav en dejlig dag.
kh Annette

Anonymous said...

Tillykke, tillykke med de ?. ja, det var flot vejr for? år siden. der var du 1.time og 50 min. gammelpå dette tidspunkt, som dette bliver skrevet. Når ja da igen et meget flot LO og god tekst og mangr flottekor. God fornøjelse resten af dagen og nyd aften.
BAR

Pia said...

Super sommerlige kort og sikke lækkert layout mrd flotte detaljer.Tillykke med dagen som du må nyde sammen med familien

Margit said...

FØRST: STORT TIL LYKKE...
Havde ellers satset på solskin, når det var din dag ;o) ???
Nå, men super cool LO. Og IGEN flere flotte kort til en god sag...
Så forskellige... det er du bare så god til...

Charlie said...

Hvad må man høre - ikke 29 længere - TIL LYKKE med fødselsdagen kære "Larm". Og sikke da nogle FINE kort du har kreeret og et skønt familie øjebliksbillede.

Gitte said...

Et kæmpe stort tillykke med fødselsdagen idag. :) Håber du får en rigtig dejlig dag sammen med familien.

Sikke mange flotte kort.
Tillykke med at du er blevet udgivet. Det er velfortjent :)
Waouw hvor er det LO bare flot. Den idé må jeg bare lifte.:)

Netti said...

Tillykke med fødselsdagen idag :) Jeg håber at du har haft en skøn dag.
Jeg skal da lige love for at du har fået gang i layoutsene igen..hvor er det dejligt at se. Supersmukt lavet er det. Og sikke en god idémed et familielayout!
Smukke kort du også har lavet..du har da haft travlt ;)

Jeanette said...

Gratulerer så mye med dagen din som var. Og wow! så mange flotte kort du har laget og en kjempeflott layout! Håper du fikk feiret dagen din slik bursdager skal feires. Klem fra Jeanette.

Anonymous said...

Dejlige og meget forskellige kort du har lavet.
Og en fed fed måde at lave her og nu lo om din familie. Hold hvor er din datter blevet voksen at se på :-)

Et forsinket tillykke ;-)

Iben said...

Tillykke med kortet i Cards og føs'dagen.

Er helt vild med dit LO - må vist scraplifte den som et dobbelt LO ( vi er for mange i familien til et enkelt)....

Sommerlig hilsen

Iben

nedergaard ( Lissy ) said...

Super skønne kort og et rigtigt lækkert layout med flotte detaljer. Et forsinket tillykke med dagen.
Ha' en god weekend!!!

Karina Beck said...

Som altid super lækre ting, du har lavet. Et forsinket tillykke med fødselsdagen og tillykke med at du er kommer i CARDS! Superflot!

Jessie said...

Beautiful cards Lisette!! Your layout is wonderful!

Marybeth said...

You have been very busy again Lisette. Nice work all your cards are wonderful.

Eva (Fister) said...

Super fedt layout!
Og flotte kort - sikken en produktion.
Og tillykke :)