Friday, September 26, 2008

Weekend

Just a quick view of a few layouts, I have made to various challenges.

Lige en hurtig visning af et par layouts ,jeg har lavet til forskellige udfordringer.

The first layout has been designed to September challenge from Moshe-posh. Here we should lifts a layout from the designteam. I have chosen to lifts from Tina Albertson and all the materials are from the September package.

Det første layout er lavet til september udfordringen hos mosh-posh. her skulle man lifte en af design teamet layouts. Jeg har valgt at lifte fra Tina Albertson og alle materialerne er fra september månedspakke.
The second layout is designed to a sketch challenges over at Unik hobby.

Det andet layout er lavet til skitse stafet udfordringer hos Unik hobby.
The final layout has been designed to a scraplift challenge (scraps # 4) on the Norwegian blog Scrappemania. It's actually my twin sister and I when we are baptized. Can you guess who is me ;O)
Det sidste layout er lavet til en scrap lift udfordring (scRapp #4) på den norske blog Scrappemania. Det er faktisk min tvilling søster og jeg, da vi bliver døbt. Kan du gætte hvem der er mig ;O)
Tomorrow I am going to Sweden and Sunday, my mother and me are going to stamp and scrap trade fair, where we should go shoping.

I morgen tager jeg til Sverige og søndag skal min mor og jeg til stempel og scrap messe , hvor vi skal gå shop amok.

Thanks for stopping by and have a great weekend.

Tak fordi du kiggede forbi og hav en god weekend.

7 comments:

Heidi said...

hvor er de da bare super flot - er vild med de er flosset ;o)
Lyder da for lækkert med sådan en weekend - kun lidt misundelig hi hi ;o) Rigtig god weekend

Annette said...

Skønne SKØNNE LO du igen har lavet. Ang. tvilling LO, så vil jeg på det billede nederst til højre gætte på det er dig til venstre.

God tur til Sverige.

Anne Bente said...

åhhhh så flotte loer du igen har lavet, jeg er vild med det du har lavet efter skisen fra mig

ha en rigtig god tøseweekend.

Anonymous said...

Flot

Pia said...

Igen 3 flotte loer men det med Anders synes jeg er specielt flot, dejlige farver og pynt der matcher og lækker skitse Anne Bente hat lavet

Gitte said...

Det er nogle flotte LO du har lavet.Dejlige farver. En super ide, på det første LO, med at bruge papiret til deko på blomsten.
Af de 2 øverste billeder tror jeg at det er dig til venstre.
Du må ha' en god tur til Sverige og shop nu godt igennem. :)

Charlotte Ravn said...

Flotte layouts! Ih jeg bliver da helt misundelig, jeg vil også på stempelmesse ;)