Sunday, September 07, 2008

A great weekend

What a wonderful weekend. My dear friend Anette aka netti arrived Friday afternoon. We had a nice evening where we saw television and talked a lot. We already went to bed at. 11 pm which is unprecedented when we are together, but we should of course up early the next day.
Saturday morning we were up already 5.30 am. Anette thought it was very early. Ann arrived at 7 am and we packed the car and then we drove to Ringsted.
We had a wonderful day by scrap a mania and slept with Anja, who had been so sweet to give us shelter for the night. Sunday we spent another good day with scrap and a little shopping before the trip again went back home.
Between al the scrapping, shopping and talking, I had also time to make 4 layouts

Sikken en dejlig weekend. Min søde veninde Anette aka netti ankom fredag eftermiddag. Vi havde en hyggelig aften hvor vi bare slappede af, så fjernsyn og snakkede en hel del. Vi gik allerede i seng kl. 23.00 hvilket er helt uhørt når vi er sammen, men vi skulle jo tidligt op næste dag.
Lørdag morgen stod vi op allerede kl.05.30, hvilket Anette synes var meget tidligt. På slaget 07.00 ankom Ann og vi fik med nød og næppe pakkede bilen og så gik turen mod Ringsted.
Vi havde en skøn dag ved scrap a mania og sov hos Anja, som havde været så sød at give os husly for natten. Søndag tilbragte vi endnu en god dag med scrap og lidt shopping inden turen atter gik hjemad.
Imellem al scrapperiet ,shoppingen og snakken fik jeg også tid til at lave hele 4 layouts.

This layout is inspired by a layout I saw in the september issue of Scrapbook ETC

Det her layout er inspireret af et layout jeg så i septembernumret af Scrapbook ETC.
This layout is also inspired by a layout I saw in the september issue of Scrapbook ETC.

Dette layout er også inspireret af et layout jeg så i septembernumret af Scrapbook ETC
Once again a layout inspired by a layout from the september issue of Scrapbook ETC. I just love that magazine

Endnu et layout inspireret af et layout fra septembernumret af Scrapbook ETC. Jeg elsker bare det blad Finally, a layout that I made a while ago for a sketch competition over at DreamPapers.

Til sidst et layout som jeg lavet for et stykke tid siden til en skitse konkurrence hos DreamPapers.

Thanks for stopping by.

Tak fordi du lkiggede forbi.

14 comments:

Netti said...

Tusind tak for en RIGTIG dejlig weekend. Det var superskønt at se dig igen.
Det er nogle rigtig flotte layouts du fik lavet. jeg er vild med den måde du kan komme små dimser og bånd på og så vupti få det til at se ud som en million!
Hvor er det kort du lavede?
Endnu engang - tusind tak for en super dejlig weekend :o)

Karina Beck said...

Lækre LOer, du har fået lavet. Er vild med dine opsætninger. Det må du lære mig engang ; )
Jeg var også på SAM lørdag, men fik desværre ikke hilst på dig. Vi mødes forhåbentlig i Dreampapers engang.

Anne Bente said...

super fede loer du igen har lavet, lækre opsætninger, og flotte detaljer.
lyder til i har haft en super weekend :)

Stine66 said...

Er du da Syntezizer en masse du nåede . Jeg bøjer mig i støvet over du produktivitet !!!

Charlotte said...

Ihhh hvor er de LOs flotte. Jeg kan li' dem alle, men jeg kiggede længe på "jump" - det er så fedt med så flotte detaljer, farver og opsætning. Hvor er det flot! :-)
Godt at høre SAM var en god oplevelse. Ringsted er jo tæt på hvor jeg bor, men jeg havde arb.weekend og kunne ikke nå det. Desværre :-( .. måske næste gang.
Rigtig god uge til dig.

Connie said...

Wow, en masse lækker LOér. Så Annette og Karina skriver få du det jo til at ligne en million med dit pynt.

Hyggelig at se dig igår.

Annette said...

Du fik da alligevel lavet en del i weekenden. Super skønne LO'er.
Tak for en dejlig weekend.

Der ligger en lille award til dig på min blog.

Gitte said...

Hej Lisette
Det var hyggelige at møde dig til SAM det var lidt øv at de 2 pladser ved bordet var optaget. Men der hvor jeg endte, sad der også nogle herlige "scraptøser"
Men det kan være at vi ses hos Annette en anden gang.
Jeg synger med i koret af det er nogle super lækre LO du laver. Du må holde et kursus en dag. :o)
Knus Gitte

Jette / ma11edina said...

Ih, hvor har i hygget jer :-D.
Flotte LO´s du har lavet, som altid! Jeg beundrer hvordan du kan få en masse billeder på, pynt o.s.v. og så hænger det hele bare 110 % sammen!!

~Nancy~ said...

Oh wow.. looks like you girls had an amazing time overthere! WOW!! So much fun!! Love your new creations too.. so many details to look at! THANKS for sharing! XOXO

Annette said...

Fede Lo'er, du er genial til detaljerne. Det gør det virkelig til kunstværker og man opdager meget "nyt" ved lige at betragte dem i lidt tid end ved første øjekast-

maria said...

Hold da op en masse lækre LO du fik lavet i weekenden

Charlotte Ravn said...

Ih nogle skønne layouts du fik lavet! Du er bare super god til at få mange billeder på dine layouts og samtidig få det hele til at harmonere! Tusind tak for hyggeligt selskab ved bordet til SAM!

fie & Co said...

Uhm... Dejlige layouts du har lavet! Gad godt og have været med:0)

Hvor er det ærgeligt du ikke kommer til Hjørring, det betyder, at det varer LÆÆNGE til vi ses igen.