Monday, May 28, 2007

Happy Withsuntide

I hope you all have had a happy Whitsuntide. I did.

Whit sauterday I was to a privat crop at my good friend Karen aka Lindse. We had a great time and did get time to be creative between all the talking, eating very teasty buns which her sweet husband had baked for us, drinking coofee and playing with her cute lovely little boy.

here is the layout I made.....it´s my dog Speedy




















I also had time to finish my birthday calendar. I got the inspiration to the calendar from Isabelle Cipriani ´s ( avery talented French girl) tutorials "how to make a bithrdays book" over a Scrapbooks Chalet. many of the elements in the calendar are lifted from Isabelle so all the credits goes to her.






























I have used paper from My Mind Eyes and flowers from Bazzill, Prima and Heidi Swapp. Most of letters are made from my sizzix and some of them are foam letters from American Craft.

I´m so happy and I feel so honoured to bee between the last 8 ones in the "Desing like a star" contest. I can't believe it yet

10 comments:

Charlotte said...

WOW Lisette, det er dog en meget smuk fødselsdagskalender du der har lavet! Supert arbejde! Meget kreativt :)

Og tillykke med at være blandt de sidste 8 i konkurrencen hos Chalet. :) Flot!!

God mandag aften til dig.

Netti said...

JEG SAGDE DET JO IGÅR!! Så tro dog på mig *S*

Vild lækker kalender du har lavet, men hvorfor vil du ikke lave een til mig? Den er så flot i farverne og alle de lækre detaljer. Suuk - hvem der havde sådan een ;)

Dit Lo om Speedy er kanont flot. Jeg er vild med pilene og overskriften. Kanon flot.

Hilsen
Anette

Anonymous said...

Super evighedskalender Lam :o)
Ideén må liftes, for jeg har lige tænkt at jeg skulle ha sådan en så man kan huske alle føsdagene.

Anonymous said...

You made the last 8 hun - I'm so pleased :) You are such a wonderful scrapper :) And Speedy is absolutely gorgeous

Annette said...

WOW... dobbelt 5 til dig.
Det er da helt klart den flotte evighedskalender jeg nogensinde har set.
pssst... ønsker mig en til min fødselsdag den 5. juni.

Anonymous said...

Nøøjjj hvor er den flot Lisette.
Den flotteste føds'dags kalender jeg har set.
Super lækre farver.

Lone

Charlotte Ravn said...

Sikke en lækker kalender og tillykke med at være blandt de sidste 8....you go girl!
De er bare super de billeder af Speedy, flot lo!

Gitte said...

Superlækker kalender og nogle skønne papirer og farver, du har lavet den med. Tillykke med at være blandt de 8 sidste, selvom jeg ikke lige ved, hvad det går ud på. Men jeg håber, du vinder.
Skønt hundelo - men den ser også bare ud til at være en god hund.

Anne Thormose said...

Skøn fødselsdagskalender, du har fået lavet. Det ville da være et super projekt.
Og stort tillykke med at være blandt 8 bedste i konkurrencen. Håber du vinder.

Scrap-hilsen fra Anne

Paula J Atkinson said...

Love the LO of your dog & the birthday calendar is gorgeous. Such beautiful colours & shapes.