Sunday, April 08, 2012

Justrite Friday Challenge # 070 - "Pretty Papers and project life

It`s wonderful to have vacation. I get really relaxed and have been part time with family and friends. I enjoy your holiday (ie if you have vacation)
Hvor er det dejligt at have ferie. Jeg får virkeligt slappet af og har været en del sammen med familie og venner. Nyder I jeres ferie ( altså hvis du har ferie)
I have not been so creative, but I have made this card for Justrite Friday Challenge # 070 - "Pretty Papers.
You must create your own designer paper with stamps. I have used the stamp set Vintage Floral Labels
Jeg har ikke været så kreativ, men jeg har fået lavet dette kort til JustRite Friday Challenge #070 -- "Pretty Papers".
Du skal lave dit eget mønsterpapir med stempler. Jeg har brugt stempelsættet Vintage Floral Labels
As promised, here is week 13 of project life. This time, I used the kraft cardstock and pattern paper from My Mind `s Eye
Som lovet kommer her uge 13 af project life. Denne gang har jeg brugt kraft karton og mønsterpapir fra My Mind`s eye
 The stamps I have used this week and in the previous post.
Stemplerne jeg har brugt i denne uge og i det forrige indlæg
I'm running again, just out and watch the smoked trout mousse before we go to Easter lunch at my in-laws. Do you like Easter lunch party?
Jeg løber igen skal lige ud og se til den røget ørredmousse inden vi skal til påske frokost hos mine svigerforældre. Holder du påskefrokost?
Thanks for stopping by and Happe Easter
Tak fordi du kiggede forbi og God påske


23 comments:

nedergaard ( Lissy ) said...

Hvor er det et smukt kort... super lækkert designet mønsterpapir med stempler. Igen skønne sider i dit album.
Tusinde tak for en hyggelig og inspirerende dag i Holstebro.
Ha en fortsat god påske

Jytte said...

Lækkert, lækkert kort og skønne sider i album. Jeg er såååå misundelig på alle dine vidunderlige stempler :)

Held og lykke i udfordringen og fortsat god påske :)

Netti said...

Et rigtig sødt kort du har lavet.
Din uge 13 ser godt ud...støn men behøver jeg være der? :)
Rigtig god påske til dig og familien :)

Mio said...

Lækkert kort og dejligt at se din uge 13 i projekt live : )
Påskefrokost plejer vi at holde bare ikke i år. Mine søskene er begge ude og rejse i år : )
Rigtig god påske dag.

Jeanette said...

Wow her var det mye artig, Lisette :) Så mange flotte project life LO'r du har laget. Flott å dokumentere hverdagslivet også. Tenk over 2000 stempler. Jeg har ikke talt mine, men jeg tror ikke jeg har riktig så mange. Kanskje man bør telle, for å verdsette dem man har, og kanskje bruke noen gamle, før man kjøper flere nye? :) Det gjelder vel alt utstyret vi har.
Ønsker deg og dine en fortsatt flott påske videre. Knus Jeanette :)

lonol said...

Som altid, skønt PL. Og et lækkert kort. Pøj-pøj med udfordringen.
Vi har tradition for at holde påskebrunch, og det gjorde vi i fredags. Det var en rigtig god dag
God påskefrokost/søndag

Jean said...

Hvor ser det bare godt ud..!!
og skønne projekt life sider du har lavet..
Det en meget sjov måde at huske hverdagen på :)

Pialine said...

Sikke da et projekt du har igang...wow...superflot kort.
God påske til dig også
knus

Vivi said...

Et flot kort, og lyder som en spændende udfordring.....
Ser ud som om det var en super hyggelig dag i Holstebro

Annette said...

Super smukt kort du har lavet. Og endnu en skøn PL, hvor du har fået brugt en masse skønne stempler.
Ser ud til at ha' været en skøn tur i det jyske.
Vi har været til påskefrokost med naboerne - som altid hyggeligt. Niels rejste til Spanien i morges, så nu er det ren hygge med børnene.

Knuser

Karina Beck said...

Lækkert kort. Jeg har virkelig overvejet at købe de dies og stempler denne gang til SAM,men mine ordrer er vist allerede store nok ; ) suk ; )
Tak fordi vi måtte kigge med i dit PL. Det er altid sjovt.
Håber, at vi ses til SAM.

Dorthe said...

Flot flot kort! Hvor er det smukt papir du har stemplet dig frem til.
Og igen fede sider i dit store projekt! God rest Påske.

Nette said...

Det er virkelig et kreativt kort. Meget flot:)

Jette Munkbøl said...

Rigtig flot kort og lækker sider til dit album:)

Brit said...

Rigtig god påske...
Glæder mig til at høre om din tur til det jydske...

Lina said...

Fantastisk kort, det 'hjemmestemplede' papir er bare skønt. Og fantastisk uge igen!!! Dejligt du rigtigt har kunnet nyde din ferie

Gitte said...

Rigtig smukt kort og fine sider i din bog.
God mandag.

Kjersti said...

Kortet ble nydelig, så lekre farger! Og jeg er så imponert over ditt prosjekt - det er så flott!
Klem fra Kjersti:)

Annette / aka said...

Smukt kort, det er en flot baggrund du fik lavet.
Og igen lækre sider i din bog. Utroligt alt det du når.

Margit said...

Virkelig flot kort...
Og de flotte sider til din bog... hatten af igen... hvor ER du flittig...
Ja, vi havde påskefrokost med familien i går... det er hyggeligt med de traditioner...
God ny uge til vi (vel) ses?! til SAM... :o)

Sheri said...

GORGEOUS! Thanks for joining us this week at JustRite Inspiration ;-)

Alfie said...

Fedt fedt hjemmelavet mønsterpapir og endnu engang : Looove yor LP :-)

Sharon (notimetostamp) said...

Just love what you created with those beautiful JustRite stamps! Beautifully done!