Friday, June 17, 2011

I love challenges

I love challenges for putting my creativity going and challenge me to try out techniques and use other colors / materials than usual.
This card is made to Make It Monday # 19: Rock and Roll Technique
over at Papertrey Ink.
A fun technique I have not tried before and let me put it this way: I will probably need to practicing a bit more.
Jeg elsker udfordringer for det sætte min kreativitet igang og udfordre mig til at afprøve teknikker og bruge andre farver / materialer end jeg plejer.
Dette kort er lavet til Make It Monday #19: Rock and Roll Technique
over på Papertrey Ink.
En sjov teknik jeg ikke har prøvet før og lad mig sige det på denne måde: det skal jeg vist lige øve mig noget mere på.
So I've actually made a layout for a challenge I found over at Crate blog. The colors was really a challenge, because I'm not particularly crazy about yellow.
It is the story of my great valentine day when I first got flowers from my husband without having to beg for them. Perhaps it is because I am the same morning, got my first speeding ticket
Så har jeg faktisk lavet et layout til en udfordring, jeg fandt over på Crate bloggen. farverne var virkelig en udfordring, for jeg er jo ikke særlig vild med gul.
Det er historien om min fantastiske valentine day hvor jeg for første gang fik blomster af min mand, uden at skulle tiggee om dem. Måske det skyldes at jeg samme morgen fik min allerførste fartbøde.
The last card I have today is my DT project for the challenge right now is started over at Kort O Mania. The theme is wedding and you can see the other talented girls' projects here
Det sidste kort jeg har i dag er mit DT projekt til den udfordring , som lige nu er skudt igang over hos Kort O Mania. Temaet er bryllup og du kan se de andre dygtige pigers projekter her

Now I will hold weekend, relax and play with my new stamps from a store I just found in Northern Ireland. think it may well turn out to be an expensive acquaintance; O)
Have a great weekend and thanks for dropping by.
Nu vil jeg holde weekend ,slappe af og lege med mine nye stempler fra en butik jeg lige har fundet i Nord Irland. tror godt det kan gå hen og blive et dyrt bekendskab ;O)
Hav en god weekend og tak fordi du kiggede forbi

9 comments:

Annette / aka said...

Superflot layout - i gult. Men det passer jo perfekt til blomstermidten !
Lækre kort, især bryllupskortet er jeg vild med. Virkelig smukt - og så den die igen...suk...lækker.

Fy til fartbøden - Jeg troede da ellers, du var sådan en pæn pige.....Men fint at det udløste en buket..hihi.
Min mand fik også en fartbøde en dag. Og så sagde han: " Jamen skat, jeg ville jo skynde mig hjem til dig." Hvad siger man så ????

God weekend til dig.

Lina said...

Rigtigt fine kort - og et super lækkert layout. Fede farver sammen. Jeg synes også gul kan være svær at arbejde med, men det ser super godt ud her. Og hey! Jeg vidste ikke man blev belønnet for fartbøder...hmm...måske jeg lige skulle låne bilnøglerne...

Pia said...

kanon flot layout med det gule, jeg bruger aldrig gul men det er godt at blive udfordret. Super lækre kort begge 2
God weekend til dig og familie

Kelly said...

don't you just love finding a new store? i love all of your projects but i think the layout is especially nice...so bright and beautiful.

Annette said...

Elsker at se dine nye smukke kort, med dine nye stempler og teknikker. Altid en fryd for øjet.

Syntes du har klar den "gule" udfordring godt. Og dejligt du har fået blomster (trods fartbøden).


God weekend
KYS KYS

Karina Beck said...

Flotte kort og layout.
God weekend.

Jette / ma11edina said...

Det er nogle smukke kort og layout, jeg er helt vild med bryllupskortet :)
Jeg får det nemmere med farven "gul", så jeg er ikke helt så afskrækket af farven som jeg var engang :)), og dit er bare så friskt og skønt at kigge på.
Rigtig dejlig weekend til dig.

nedergaard ( Lissy ) said...

Super skønne sager du har lavet ... en sjov, men flot ny teknik på kortet. Selv om du ikke er vild med gul, synes jeg du har lavet det så lækkert i farver, der står så flot til hinanden.
Jeg har det som dig... bliver udfordret og inspireret af udfordringer og teknikker.
Ha en dejlig weekend!!!

Anonymous said...

Flot flot også med gult, jeg husk godt, at du fik en fartbøde,men ingen klip. men jeg skulle måske prøve det med en bøde, så får jeg måske blomster:-)
god aften og søndag til dig.
BAR