Sunday, April 24, 2011

Happy Easter

I hope you all had a great Easter and enjoyed your holiday if you are so lucky to have it. I have enjoyed my holiday and the wonderful weather. I've also had time to be creative. I  made ​​this card to the "Make it monday" challenge over at Papertrey Ink. This time you should emboss with your dies and it was a fun technique, that I had not tried before.
Jeg håber i alle har haft en god påske og nydt jeres ferie, hvis I har været så heldige at have det. Jeg har nydt min ferie og det fantastiske vejr. Jeg har også haft tid til at være kreativ. Jeg har blandt andet lavet dette kort til make it monday udfordringen over hos papertrey Ink. Denne gang skulle man embosse med sine dies og det var en sjovt teknik, jeg ikke havde prøvet før
I've used a butterfly die from Papertrey  ink to emboss with. The frame is cut out of felt and created by Matt Stack 2 die and the circle die from Limitless layer
Jeg har brugt en sommerfugl die fra papertryk ink til at embosse med. Rammen er skåret ud i filt og lavet af Mat Stack 2 die og cirkel dien fra limitless layer
  closeup of embossing, which is a little difficult to see the photo of the card
et nærbillede af embossingen, som er lidt svær at se på fotoet af kortet.
 I had a fantastic trip to London and it is certainly not the last time I visit the city. We saw a lot and still not everything I wanted. We've gone so many miles that I do not think there's more soles back under my shoes.
The first day we found the stamp store, but there was unfortunately closed. Right after my mom took this picture came out the owner and watched laughing at us while she locked. I told her that I had traveled all the way from Denmark to find the store. She laughed and said it was long, but she is on the way home and could not close me. I said it was okay, because I would come back the next day. We stayed just 5 minutes walk from there.
Jeg havde en fantastisk tur til London og det er bestemt ikke sidste gang jeg besøger den by. Vi fik set en masse og alligevel ikke alt det jeg gerne ville. Vi har gået så mange kilometer, at jeg ikke tror der er mere sål tilbage under mine sko.
Den første dag fandt vi stempel butikken, men der var desværre lukket. Lige efter min mor tog dette billede kom ejeren ud og kiggede grinende på os mens hun låste. Jeg fortalte hende at jeg var rejst hele vejen fra Danmark for at finde butikken. Hun grinte og sagde det var langt, men hun på vej hjem og kunne ikke lukke mig ind. Jeg sagde det var helt i orden, for jeg ville komme igen dagen efter. Vi boede jo kun 5 minutters gang derfra.
 I was there the next day and bought these new things.
Jeg var der dagen efter og fik købt disse nye ting.

Finally, I just show the first layout I've made ​​from our trip. We have in this store are Signes favorite shop and certainly not mine. enced here was not so dark as in Copenhagen. The entire 2 hours we spent there, but most the time to stand in line, so when we were coming out after 2 hours in hell (it seems as if you are 37 years but not when you're 14) I feel like I should spoil myself with a picture of such a delicious six-pack
Til slut vil jeg lige vise det første layout jeg har lavet fra vores tur.Det er mit bidrag til udfordringen Netti gav os i denne uge. Vi har i denne butik som er Signes favorit butik og bestemt ikke min. denen her var dog ikke så mørk som den i København. Hele 2 timer tilbragte vi derinde, dog mest at tiden på at stå i kø, så da vi var på vej ud efter 2 timer i helvede( det synes man når man er 37 år men ikke når man er 14) synes jeg lige jeg skulle forkæle mig selv med et billede af sådan en lækker six-pack
Thanks for stopping by Happy Easter to you all
Tak fordi du kiggede forbi og forsat god påske

17 comments:

Netti said...

Det lyder til at i har haft en dejlig tur til London :) Smukt kort du har lavet og et helt fantastisk layout..du kan jo godt lave vimpler/flag :)

Anonymous said...

Det er et flot layout, fra en god tur til London, det ser godt ud med vimplerne.
BAR

Annette said...

GOD PÅSKE...

Lyder til at i har haft en skøn tur til London.
Glæder mig til at se flere billeder.
SKØNT LO du har lavet fra London. Hvem er ham den små lækre?

Karina Beck said...

Flot kort du har lavet til Papertray ink konkurrencen.
Og skønt layout, både i udførelse men også historien.
Næste gang må i sætte fotografen( far? ) i kø med det samme ; )

Brit said...

God næsten bag-påske... Fantastisk at I havde en god tur til London...Og velkommen hjem iøvrig :)

Super fed detalje med sommerfuglen på dit kort.
Og lækkert LO du har fået lavet...

Håber vi snart ses

Unknown said...

Rigtig flot kort- Super lækker layout. Kan rigtig godt lide din overskrift :-), ellers flotte detaljer.

Eva (Fister) said...

Flot kort, og super lækkert (og sjovt) layout. Dejligt med sådan en tur til London. God påske.

Anne Bente said...

total lækre ting som altid Lisette

Gitte said...

Flot kort og LO. Godt du kom i stempel butik alligevel for det var da nogle fede stempler du fik købt

Annette / aka said...

Super-layout du har lavet. Virkelig smukt.
Og flot kort med embossingen.
Og sikke en tur til London - selv om den var dyr i skosåler...hihi.
Fine indkøb, selv om jeg lige venter spændt på at se, hvad de TH-dukker er for noget.

God rest-ferie.....

Chris said...

Love the six pack treat! LOL

I'm glad you had a great weekend in London! It's always fun to find a new craft store! Craft souvenirs are wonderful!

Margit said...

Jamen, det lyder til, at det meste af tiden har været "i himlen"... ;o)
Det var vel egentlig også meningen =0)
Smukt LO med flere lækre detaljer... det banner er cute...
Og fint kort.
Nyd resten af ferien =0)

Kelly said...

wow! nice six pack! yeah for new stamp stores. and, your card and layout are gorgeous as well.

nancy said...

You had me laughing out loud when I read your reason for the eye candy in your layout. Two hours of blaring music in A&F is definitely deserving of a little treat. So glad that you had a fun trip to London, Lisette.

Marybeth said...

Your butterfly card is so pretty. Too funny about the stamp store. Looks like you had a good time.

Jessie said...

Lisette your card is beautiful! I am so glad your trip to London was fun! Your layout is also so cool!!

Michelle Philippi said...

I love the yellow patterned circles - it reminds me of a honeycomb....like from bees. So nice to hear about your weekend!