Sunday, April 10, 2011

a busy week

It's been a busy hard week at work, so I has not have  much energy and time to
 creativity.
Saturday I was with Solvej we had chosen to take a scrap day together and it was really nice. I made all of two layouts, but can only show one when the other is a secret and he could find to look here.
Jette gave us this week a sketch challenge, in addition, we also had to spend at least one stamp. I have stamped on the circles.
Det har været en travl hård uge på arbejdet ,så det er ikke blevet til meget kreativitet.
Lørdag var jeg hos Solvej, vi havde valgt at tage en scrappe dag sammen og det var rigtig hyggeligt. Jeg fik lavet hele to layouts, men kan kun vise det ene, da det andet er en hemmelighed og vedkommende kunne finde på at kigge her.
Jette gav os i denne uge en skitseudfordring, derudover skulle vi også bruge mindst et stempel. Jeg har stemplet på cirklerne.
Tomorrow night at 20.00 I have vacation for 14 days and on Sunday I take 3 days to London.I'm wildly excited. Thanks for stopping by.I morgen aften kl 20.00 har jeg ferie i 14 dage og på søndag tager jeg 3 dage til London, jeg glæder mig helt vildt  meget. Tak fordi du kiggede forbi.

21 comments:

Netti said...

Supersmukt layout du har lavet om jeres marsvin :)
Rigtig god tur til dig :)

Margit said...

Rigtig sødt LO. Det ser godt ud som du har brugt de firkanter...
God ferie og god tur til London... wauuwww... lyder bare SÅ fedt =0)

Karina Beck said...

Flot layout.
Lækre stempler!
Og rigtig god ferie. 14 dage.. hvor lyder det dejligt. God tur til London.

Anne Bente said...

total lækkert lo, som altid
og rigtig god ferie

Unknown said...

Flot layout.
Kan du have en rigtig god ferie, og en super skøn tur til London.

Jessie said...

Great layout! I love the flowers! Have a wonderful vacation! I love London! Have a blast!

Annette / aka said...

Superflot layout. Og dejlige farver på alle de firkanter.
Smart ide med dit stempelaftryk brugt på den måde.
Rigtig god ferie - og god tur til London - heldige dig !

bestevenn said...

Høres koselig ut med en scrappedag. Koselig LO du har laget. Og god tur til London!

bestevenn said...

Høres koselig ut med en scrappedag. Koselig LO du har laget. Og god tur til London!

Charlotte said...

Flot LO. Ser godt ud med brugen af firkanter.
Rigtig god tur til London (jeg er vildt misundelig) he he
og god ferie!

Brit said...

Lækkert! Og super god ide til at få brugt nogle af sine utallige rester....
Rigtig god tur til London - glæder mig til at høre mere om turen, når du kommer hjem.
Og god ferie!!!

Charlie said...

Nå ja - du SVIGTER os jo til SAM din bisse. Fifty bliver SÅ skuffet - men RIGTIG god tur til London. Bare det var mig!! =0) Nå nej - jeg skal jo arbejde !!!!!

Marybeth said...

This is a beautiful page Lisette, and cute hamster! take care

Margaret M said...

Really like all the elements in this layout especially the flowers! Have a great vacation!

Kelly said...

Have a wonderful vacation. London should be hopping what with all of the royal wedding preparation and buzz. Your layout is beautiful; I love the colours, the patchwork, the bling, all of it.

Annette said...

Skønt LO du igen har lavet. Og meget anderledes end det du plejer at lave. Men FLOT.
Ha' en skøn tur til London. Ta' du ikke mig med næste gang?

Har været HELE din blog igennem, for syntes du engang havde lagt et billede af op af os 2 fra Hjørring station, men kunne ikke finde det.

Knuser

nancy said...

The lace and swirled bling looks wonderful against the painted background.
Have a great holiday. Enjoy your time in London. It is one of my favorite cities.

Michelle Philippi said...

London! - - I am so jealous of the wonderful places you travel. Enjoy enjoy enjoy!

Chris said...

Very pretty! Have a great vacation!

Anja Døj Jensen said...

Super flot og meget enkelt Lo
Rigtig god tur

Mvh Anja J

Paula J Atkinson said...

I really love the colours on this layout :))