Thursday, January 20, 2011

New toys

I thought that some new toys maybe it needed to get me out of my scrap crisis. Look what I got in the mail on Tuesday.
Jeg tænkte at lidt nyt legetøj måske er det der skal til for at få mig ud af min scrap krise. Se hvad jeg fik med posten i tirsdags

 New delicious stamps from Papertrey Ink, a brilliant company who make beautiful stamps and associated dies to. Yes I think they are so delicious that I have another order coming in the mail
Nye lækre stempler fra Papertrey Ink, et genialt firma som lave smukke stempler med tilhørende dies til. Ja jeg synes de er så lækre at jeg har endnu en ordre på vej med posten.

Tonight, I got time to play around with the stamps. The card is lifts from papertrey Ink website.
Her til aften fik jeg så tid til at lege lidt med stemplerne. Kortet er liftet fra Papertrey Ink hjemmesiden.
I donate the card  to Operation Write home, so now I can also participate in Linas delicious blog candy
Kortet donere jeg til  Operation Skriv Hjem, så nu kan jeg også deltage i Linas lækre blog candy.

Thank you for stopping by and have a nice Thursday evening.
Tak fordi du kiggede forbi og ha en fortsat god torsdag aften.

7 comments:

Karina Beck said...

Lækkert nyt legetøj, du har købt. Jeg har også været inde og kigge på deres side.. Det er supersmart det med dies til. Jeg har en lang ønskeliste men har ikke købt noget endnu. Der er jo det med tolden!!
Det blev et lækkert kort. Jeg vil se frem til at se mere.

Anonymous said...

Et lækkert kort - forstår altså ikke lige det med tilhørende dies!

Pia said...

de ser lækre ud , det kan ikke være rigtig dig er spytter det ene layout ud efter det andet at du har scrapkrise men det kan være nye sager kan hjælpe dig ud af krisen, super lækkert kort

Netti said...

Jeg er SÅ misundelíge på de stempler og dies..hvor er de smukke. Der må gerne være nogle aftryk i min pakke ;)
Smukt kort du har lavet!!

Anne Bente said...

waww for noget lækkert nyt legetøj, og et smukt kort lisette.

fie & Co said...

Hvor ser det lækkert ud og det lyder da fedt, at man kan få stempler og dies der passer... Det må jeg se nærmere på.
Knus og god weekend

Paula J Atkinson said...

Don't worry about your scrap crisis. I barely scrapped at all last year I needed a creative break & chose other things to occupy my time. I finished started projects, made cards & tried canvas & paints.
I like your new stamps they should give you ideas.