Sunday, June 06, 2010

a wonderful weekend

What a wonderful weekend I had. Last Friday I went after work to sweden with Signe. We had to stay overnight with my parents and my mother had a lovely three informed dinner ready for us.
Evening was spent watching TV and talking. Saturday we got up early and went shopping in town. Signe was very pleased when she found a Gina Tricot shop and it was indeed both a skirt and t-shirt.
We ate lunch at a Chinese restaurant. afterwards we went home and fetched the car and drove to Scrap Room where I had traded a portion of paper and other oddments.
Today has been most days of gardening. I have gone to battle against skvadder cabbage and it's solid work I had to say.
 
Sikken en skøn weekend jeg har haft. I fredags tog jeg efter arbejde til sverige sammen med Signe. Vi skulle overnatte hos min forældre og min mor havde en dejlig 3 rettes middag klar til os.

Aften blev tilbragt med at se tv og snakke. Lørdag stod vi tidligt op og gik på shopping nede i byen. Signes glæder var stor, da hun fandt en Gina Tricot butik og det blev da også til både nederdel og t- shirt.
Vi spist frokost på en kinesisk resturant. bagefter gik vi hjem og hentede bilen og kørte til Scrap Room, hvor jeg fik handlet en del papir og andre småting.
I dag har dagen stået mest på havearbejde. Jeg er gået til kamp mod skvaderkålen og det er fast arbejde skulle jeg hilse og sige.

I haven`t so much layout and cards , I can show yet, but this layout I made for a challenge over at The Colour room Challenge blog. An awesomechallenge blog.
Jeg har ikke fået lavet så meget kreativt, jeg kan vise, men det her layout lavede jeg til en udfordring over på The Colour room challenge bloggen. En fed udfordringsblog




So I got done my first four cards to "opreation write home" (cards for our deployed soldiers)
I have chosen to keep them quite simple and used mainly scraps.
Så har jeg fået lavet mine første 4 kort til "opreation skriv hjem" ( kort til vores udsendte soldater)

Jeg har valgt at holde dem rimelig simple og brugt hovedsagligt rester

Thanks for stopping by.
   Tak fordi du kiggede forbi

10 comments:

Karina Beck said...

Det lyder som en hyggelig weekend.
Det er et flot layout i dejlige farver.

bestevenn said...

Så fin helgen hørtes ut. Deilig med slike dager. Nydelige blomster du har i hagen, det kan sees på din fine LO. Ha en flott uke.

Jette / ma11edina said...

Lyder som en helt igennem perfekt weekend :))Dejligt med lidt familiehygge og shopping samtidig ;)
Igen et smukt LO, og selv dine simple kort er jo altid superflotte!! Ha´en dejlig uge.

Netti said...

Hvor pussige; jeg har lige været forbi Cecilies blog og hun har også lavet kort dertil - i orange :)
Superflotte kort du har lavet. Og sikke et lækkert layout med mit ynglingstræ nr 2. Det er lækre farver du har valgt.
Sjovt Anna cecilie taler ikke om andet end Gina Tricot webshop :))
Jeg håber at i havde en god tur.
God krig med skvadderkålen.

Lina said...

Lækre kort - og helt helt fantastisk layout. Det har jeg været nød til at tage en kopi af, for det skal da liftes en dag. Så smukt!

Charlie said...

Dejlig tøseweekend I har haft lyder det til. God kamp mod skvalderkålen, hvis den står et sted der ikke bliver forurenet (hunde og katte osv.) kan man faktisk lave pesto med den - hørte det i radioen forleden. Det er bestemt FINE kort du har lavet og med alle de rester vi allesammen sikkert ligger inde med er det uanede muligheder for fine resultater. Indtil nu har jeg også mest arbejde med resterne. TAK for din støtte til projektet - det er alletiders. =0) hilsen Charlie

Brit said...

Det lyder som om en super hyggelig weekend med hygge, sladder, god mad og frem for alt shopping.
Skønne kort og skønt LO du har fået lavet...
Når og hvis du vinder kampem med dit svadderkål, så jeg har også lidt du kan få lov til at kæmpe med, hvis det skulle være :)

Pia said...

super lækre ting du har lavet

Paula J Atkinson said...

Sounds like you had an amazing weekend. Love the layout, it is full of layering & amazing detail.
Hope you are enjoying your new home with the beautiful garden.

Gitte Hagemann said...

Glæder mig til at tage sådan nogle ture med min datter! :) Smukke blomster du har i din have - og fine kort til et godt formål!
Knus