Monday, June 14, 2010

Raniy weeeknd

How beautiful with such a rainy weekend, it has meant for that I finally had taken me time to scrap and not only make cards.
I had made two layouts and some cards before hand stretch bored with inflammation of the wrist

Hvor herligt med sådan en regnfuld weekend, det har nemlig betydet at jeg endelig fik taget mig sammen til at scrappe og ikke kun lave kort.
Hele to layouts og et par kort blev det til, inden hånden strækkede med betændelse i håndledet.

This layout are made for colour challenge # 10 over at The colour room.
Dette layout er lavet til farvepallet 10 udfordringen over på The colour room

Cards out of the scraps for Operation write home
Et par kort ud af resterne, de er til Operation skriv hjem.

Layout I made using a sketch
Layout lavet udfra en skitse, som jeg ikke kan huske hvor jeg fandt ;O)

Ordering cards with matching envelopes
Bestillingskort med matchende kuvert


Thanks for stopping by and I hope you have a great week with lots of sunshine
Tak fordi du kiggede forbi og jeg håber du får en god uge med masser af solskin.

13 comments:

bestevenn said...

Så mye nydelig du har laget, både kort og LO'er. Gøy å se hvordan du lager konvoluttkortene. Her har det også regnet, men jeg holder på å male i leiligheten hos min datter, den skal selges så snart som mulig. Ha en fin uke.

Pia said...

så flotte layouts og kort du har lavet, imponeret over at du altid har mange billeder på dine layout, skønne farver. Du må også have en god uge og god bedring med håndleddet

Bertram said...

Lækre ting du har fået lavet.

Linda S. L said...

kjempe flotte layouts! og så nyyydelig dem konvoluttene og kortene var, herlig matchende :D
ha en fin dag videre :)
klem linda

Eva (Fister) said...

Flotte layouts og kort. Jeg havde faktisk lidt opgivet TCR#10 pga farverne, men super resultat du har fået lavet, måske jeg skulle prøve alligevel.

Karina Beck said...

Skønne layouts og kort.
Det er da noget møj med betændelse i håndledet. Ja, nærmest en katastrofe med vores hobby. Rigtig god bedring.

Netti said...

Juhu nogle af dne flotte layouts! dejligt at se dem, for de er enormt lækre. Den punch du har brugt, er det MS?
Superlækre kort.
Rigtig god bedring til dig.

Betina Olesen said...

Øv... træls med hånden ;-(

Super lækre LO'er, er helt vild med din crumble, den ide må jeg lige lifte næste gang jeg laver appelcrumble her i huset... mums..

Lina said...

Wow hvor er de lækre de layouts - er helt pjattet med rabarber layoutet...og nu er jeg også sulten :))).

Og rigtigt søde kort, det var da en god ide at bruge den MS punch som 'rem' rundt om kuverterne - det skal jeg da lige huske.

Paula J Atkinson said...

Beautiful artwork, love those layouts. The top one is very colourful.

Gitte said...

Wow sikke mange lækre LO's og kort du har fået lavet siden jeg var forbi sidst.:) Igen nogle super lækre detaljer og opsætninger.:)

Nøj hvor er det magnolis træ bare smuk, sikke en skøn farve det har. Den farve har jeg ikke set før.:)
God bedring med håndleddet.
Du må ha' en skøn weekend

Charlotte Ravn said...

Wow lækre lækre layouts og kort du har lavet Lisette!

Charlie said...

Hej du - næh nogle fine ting og flotte kort til OSH af resterne - dejligt at du også gider være med. God sommer til dig og dine - nu solen har fundet vej til os her nordpå.