Sunday, April 11, 2010

Bonus challenger over at Kort`o Mania

Over at Kort `O Mania is currently a bonus task out. The challenge is to make a card for a boy or man. Here is my DT contributions.
I`ve played with water, distress ink and stamps from Hero Arrts and Tim Holtz.

Hos Kort`O Mania er der lige nu lagt en bonusopgave ud. Udfordringen går ud på at lave et kort til en dreng eller mand. Her er mit DT bidrag.
Jeg har leget med mine distress ink ,vand og stempler fra Tim Holtz
This weekend I made a lot of cards, partly for birthday hulurmhej explored very rich are over with Scrapsisters and so I decided to donate some cards to Berit from Cancer card. She collects money for Children's Cancer Fund by selling cards.
Her i weekenden har jeg lavet en hel masse kort, dels til fødselsdags hulurmhej udfordrignerne over hos ScrapSister og så har jeg besluttet at donere nogle kort til Berit fra Cancerkort. Hun samler penge ind til Børnecancer fonden ved at sælge kort.
Here is a selection of the cards I've made.
Her er et udpluk af kortene jeg har lavet.


During the week I have also been made two layouts for challenges at Scrapsisters. I have played with products from Prima, my favorite brand of all brands.
I løbet af ugen har jeg også fået lavet to layouts til udfordringerne hos ScrapSisters. Jeg har leget med produkter fra Prima, mit favoritmærker over alle mærker
Thans for stopping by.
Tak fordi du kiggede forbi.

18 comments:

Henriette said...

smukke layouts og kort! Jeg bliver så inspireret af både dine layouts og kort, så nu må jeg hellere komme igang med at lave noget!

bestevenn said...

Så utrolig mange fine kort du har laget. Og koselige layouts. Det er deilig når man får tid til å gjøre så mye. Og med så fine resultater.

Anne Bente said...

Hold da helt op, du har været produktiv Lisette, sååå super flotte ting du har lavet.
god dag til dig.

Karina Beck said...

Flotte kort allesammen. Dem bliver Berit helt sikkert glad for at skulle sælge.
Lækre layout begge to. Jeg kan især godt lide triumf LOet, men det har jeg jo også kommenteret andet sted ; )

Gitte said...

Sikke nogle smukke LO - især det sidste fra Paris med Triumfbuen. Det er smukke farver LO har.
Åh - jeg synes det er så svært at lave drenge/mandekort. Men som du har brugt det med Tim Holtz, ser det bare godt ud.

Annette said...

Dejligt du er ved at komme igang igen efter flytningen.
SUPER flotte kort og LO du igen har lavet.

Brit said...

Velkommen tilbage efter flytningen.. :)

Hvor er det dog stadig nogle fantastiske ting du får lavet - jeg er speciel vild med Triumf-LO - det er bare så smukt.

Netti said...

Hold da wow..hvor er det flotte kort du har lavet! Du har sørme været flittig :)
Lækre layouts med de fede Lisette-detaljer og ja Prima styrer!!
Vi snakkes ved i aften :)

Lina said...

SMASK lækre kort - dem skal Berit nok få solgt i en fart. Og skøøøøøøne layouts - især det nederste er jeg vild med. Det er jeg nok nød til at lifte en dag.

Jeanette said...

Nydelig kort og layout du har laget! Du er virkelig produktiv om dagen! :) Ha en flott søndagskveld. :)

Pia said...

wow der er kommet gang i kreativiteten, du river ikke mere i tapet med scrappapir, skønne ting du har lavet, det sidste lo er super dejligt i farver og opsætning.

Aud Kirsten said...

Ååå, så nydelige kort og LO du har laget!

Charlotte said...

Flotte kort, som altid :0)
Og dine LOs er lækre! Elsker at kigge på dem. Den med triumfbuen har så flotte farver og flot opsætning. Skønne billeder fra den franske hovedstad (nu vil jeg gerne tilbage dertil!:0)
God ny uge til dig.

fie & Co said...

Det er da en rigtig god udfordring med et drenge/mandekort for det er bestemtikke det letteste:0) Iøvrigt er det et rigtig flot kort du har fået lavet til opgaven.
Og dine layout er helt fantastiske især det nederste er jeg helt pjattet med, sikke lækre farver!
Fortsat dejlig mandag.

Charlotte Ravn said...

Lækre lækre kort og layouts du har lavet!

Gitte said...

Sikke mange skønne kort du har lavet.:)
De 2 LO er rigtig flotte. Vild med farverne i TriumfLO'et.:)
Du må ha' en rigtig skøn uge.

WhiteRacoon said...

Thanks for sharing! =) I'm working with myParis scrapbook too =) So seeing some inspirational layouts is really nice =)

"Soleil@mayotte" said...

Congratulations Lisette for Artsy design Team. Today is your Day, because I bestow you a Sushine Award, come to see me on my blog.
Regards,