Sunday, March 07, 2010

Boxes and boxes and more boxes

I have been packing and packing. There are boxes everywhere and I dream of moving boxes. This weekend I've been packed the last scrapting down and it hurt, now I can not able to make something creative for the next week or two. The progress with the new house is going slowly, this weekend we have been making the new kitchen floor. The other floors except the one in the living room has got oil, so they would like to be fit tomorrow.

Jeg pakker og pakker ned i flyttekasser, der er flyttekasser alle vegne og jeg drømme om flyttekasser. Her i weekend har jeg fået pakket de sidste scrapting ned og det gjorde ondt, nu kan jeg ikke fortage mig noget kreativt den næste uge eller to.det skrider langsomt frem med det nye hus, i denne weekend har vi fået ordnet køkkengulvet og de andre gulve pånær det i stuen har fået olie, så de skulle gerne være brugbare i morgen.

Because of the movement I have not been very creative this week, I have only made for a birthday card.

På grund af den forstående flytning har jeg jo ikke været så kreativ i denne uge, det blev kun til et fødselsdagskort til min svoger


I can show a layout I made to scrap N Dream fair. the images from our current house, as we move from the next weekend. So strange to think that next Sunday, so I sit somewhere else

Jeg kan tilgengæld vise et layout, jeg lavede på scrap N dream messen. det er billeder fra vores nuværende hus, som vi flytter fra i næste weekend. Så mærkeligt at tænke på ,at næste søndag, så sidder jeg et andet sted
I know that any of you have asked for pictures from my new house and I'll see if I could have taken some before we move and uploade them before the next weeekend.

Jeg ved at nogen af jer har efterlyst billeder fra mit nye hus og jeg skal se om jeg kan få taget nogen inden vi flytter og ligge dem ind, inden næste weeekend.

Thanks for stopping by.
Tak fordi du kiggede forbi.

9 comments:

Netti said...

jeg bliver da helt vemodig når jeg ser det layout. Jeg kommer til at savne mit værelse, og gåturene i det dejlige område, at være hammerræd for at åbne lågen til skrældespanden fordi der kan være mus og så videre. Men i må jo videre og jeg glæder mig til at se jeres nye hus engang :)
Sikke et sød kort du har lavet og smart at lave det som en stjerne.
Lækkert layout som altid :)

Pia said...

supert layout et dejligt minde at gemme. Du må have held og lykke og god arbejdslyst med nedpakning og indflytning, kan forestille mig at det er et kæmpe arbejde.

bestevenn said...

Lykke til med flytting og etablering i nytt hus. Flott å scrappe det man flytter ifra. Og det blir spennende å se bilder av det nye huset. Ønsker deg og familien alt godt i det nye huset.

Jeanette said...

Masse lykke til med flyttingen. :) Godt det snart er over nå.

Lina said...

Håber det går nemt og hurtigt med at flytte, så du kan finde dig til rette i det nye hjem. Super lækkert layout - og hold da op for et fantastisk kort - det er jeg helt pjattet med.

Anne Bente said...

held og lykke med flytningen, super flot lo og sjovt at have.

supert kort også.

knusss og god arbjdslyst,

Brit said...

Vil blot ønske dig og familien Rigtig meget held og lykke med flytningen - håber den går hurtigt og smertefrit.

Er vild med dit kort - super fed ide at lave et stjerne-kort - mon det er til en stjerne?? :)
Og endnu en gang får du lavet et super fedt layout.

Held og lykke med flytningen.

Paula J Atkinson said...

I don't envy you all the packing, I hate to move but at least it will all be worth it in the end.
I am still trying to save hard to get a mortgage to buy my first home and can't wait until the day I am packing for the last time :)

Love the craft things you have shared & look forward to seeing pages filled with pictures of your new home.

Charlie said...

God arbejdslyst med pakning, rengøring, oprydnng, flytning og indretning af det nye hus. Af alle -ning ordene er det sidste nok det sjoveste, ikke???
Fint minde om jeres "gamle hus". Glæder mig til at se fotos af det nye når I er klar til det.